Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #1 Skrevet 17. mars 2017 Veldig skuffende å se hvor lite jeg betyr. Hører lite fra venner og familien har jeg ikke hørt fra siden i fjor altså nyttårsaften. Måtte bare få det ut. Anonymkode: 46bc2...c8b
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #2 Skrevet 17. mars 2017 Kommunikasjon er en toveisgreie, så har du latt høre fra deg, da? Anonymkode: 96fad...c56
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #3 Skrevet 17. mars 2017 Noen ganger må man bare innse at man må være personen med initiativ i et forhold. Min mamma er også sånn, hun ringer ikke, kommer ikke og inviterer oss ikke, men hun er glad i oss og bryr seg om oss likevel. Hun sliter litt med psyken, og er ikke noe glad i telefonen, og mistrives på besøk. Hun har ikke selvtillit til å invitere oss for hun sitter hjemme og dyrker sin depresjon og tenker at vi nok har nok med vårt og sikkert har fullt program... Så jeg må ta kontakt med henne, jeg må ringe, jeg må dra på besøk osv ellers har vi ingen kontakt i det hele tatt. Før jeg skjønte hvor stusselig det egentlig sto til med psyken hennes, hun har skjult det ganske godt, var jeg også veldig skuffet og såret over hennes manglende interesse og initiativ, men jeg gidder ikke bruke negativ energi på det lenger. Hun er som hun er, og setter pris på at vi kommer til henne så hun kan ta noen bilder av barnebarna og legge ut på facebook og fremstille seg selv som superbestemor. Anonymkode: c3d3e...319
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #4 Skrevet 17. mars 2017 Takker for svar. Ja, det er toveis. Men føler som sagt det går en vei. Føler rett å slett at min egen mor ikke bryr seg. Ikke kjekt. Har ingen mann heller. Føler meg ensom i verden. Anonymkode: 46bc2...c8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå