Gå til innhold

Var det en spontanabort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først og fremst, jeg har ikke forsøkt å bli gravid, og om jeg noen gang var det, så visste jeg ikke om det. Har ikke vært gravid før heller.

Har hatt vanvittige menstruasjonssmerter i hele dag. Skikkelig trykk i livmoren og i korsryggen. Såvidt jeg greide å gå, og smertene kom med noen minutters mellomrom. Jeg har hatt sterke menstruasjonssmerter før og har gått på p-piller pga det, men smertene har aldri vært så sterke som i dag. Jeg fikk en gjennombruddsblødning ca midt i p-pille brettet, gikk ut det, tok siste pille på mandag. Det blødde et par dager, så sluttet det helt en dag, så begynte det for fullt i dag igjen. Skikkelig kraftig med kraftige krampesmerter. Jeg bruker menskopp (minste størrelsen) - vanligvis tømmer jeg den en gang om dagen, men i dag har jeg måttet tømme den tre ganger. Nesten helt full hver gang. Første gangen bare blod. Andre gangen klumper og blod. Tredje gangen, nå nettopp, var det litt blod, men også en stor, ganske tykk hinne, kanskje 4 cm i diameter. Det var fett på den noen steder, og noe som så ut som blodårer. Kunne egentlig minne litt om en liten morkake. Kan det ha vært en spontanabort??? 😨

Anonymkode: 9d437...2dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hinnen var hul, hvis det har noe å si... 😳

HI

Anonymkode: 9d437...2dc

Skrevet

Det kan det ha vært, ja. Ta en test så finner du ut det. 

Anonymkode: a47ef...cbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...