Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #1 Skrevet 16. mars 2017 Hei. Jeg har aldri hadd særlig regelmessig mensen, har en syklus på 39-40 dager.. Ønsker meg ikke barn men er ikke flink å bruke prevensjon 😓 Nå har det seg slik at jeg er 11dager for sen i skrivende stund. Tok en test etter 2 dager og den var negativ.. Jeg har googlet litt og konkludert med at jeg ikkr har symptomer på graviditet 😁 sist mens var i slutten av januar da :/ Helt symptomfri er jeg jo ikke 😂 har ikke sett tr på ei stund nå, kasta opp idag og ble bilkvalm, er mye trett men det har sine forklaringer Så spørsmålene mine; 1. Kan man være gravid uten symptomer annet en at tr ikke kommer på besøk 2. Kan man få negativ test 2 dager etter forventet mens, men fortsatt være preggo? Håper noen har vært bprti lignende og kan gi meg litt svar Anonymkode: 595fb...597
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #2 Skrevet 16. mars 2017 Jeg hadde negative tester helt til 5 dager over tiden, enda jeg har helt regelmessig mens, aner ikke hvorfor det ble sånn den måneden... Var i aller høyeste grad gravid, jenta ligger og sover nå At du blir lettere bilsyk kan være et tegn på at du er gravid, jeg ble både bilsyk og båtsyk når jeg var gravid, noe jeg aldri blir ellers. Du må jo bare ta en ny test. Anonymkode: 3e9ec...cf5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå