Gå til innhold

Telefon til 10 åring, hvilken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken telefon vil dere anbefale til en 10-åring, helst vann og støt sikker.

Anonymkode: e4dd2...c9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En brukt Z1 compact kjøpt på finn. Du får kjøpt de til under 1.000 kroner, i god stand. Har fantastisk godt kamera, kan spille musikk, se på video, spille mesteparten av spill som finnes  Er vann- og støtsikker. Tåler ikke å bli slengt i bakken, da men, tåler så pass som å bli mistet i gulvet (skjedde med min flere ganger).

Anonymkode: 49f9b...14d

Skrevet

Min har iphone 5s. 

Har utallige deksler til den, så den er alltid beskyttet. Bruker helst slike flip-cover.

Anonymkode: ec52b...c3d

Skrevet

Min har også iPhone 5s.

langt fra støt og vannsikker , men bruker deksel og ekstra  beskyttelsesglass.

Skrevet

Iphone liket jeg og ungene. Veldig greit når de har ipad, for da går apper, bilder, video osv over på den andre enheten automstisk om de har valgt det. Skjer når de kommer til wifi, så bruker ikke mobildata.

Jeg er vist en kjip mamma som krever cover deksel, de er vist så stygge. Men de skjønte hvorfor når hu eldstes mobil måtte på reprasjon etter korr tid. Kjedelig å vente en mnd på at den skulle komme tilbake. Var ikke bare enkelt å reparere så tok lengre tid enn vanlig.

På jobb har vi en Samsung som er støtsikker og skal tåle litt vann. Ikke vanntett, men litt. En helt grei mobil, men nå liker jeg iphone. Ringer bare med mobilen på jobb så hvor bra bilder og annet vet jeg ikke. Vi har ulike bestillingsapper på den og de fungerer vist veldig bra på den. Noen av sjefene har andre dyre mobiler der appene ikke fungerer like bra. Mobilen er muligens litt stor, men jeg tenker det bare er bra for en unge. Jeg ser hvor mye ungene her skyper, snapper, ser filmer og tv på tlf. 

Anonymkode: 5afdd...bc3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...