Gå til innhold

Snapchat


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva betyr det når det står en grå tom firkant ved siden av et navn i chatten på Snapchat? Ser ut som en sånn snakkeboble, men den har bare en grå kant og er hvit inni. 

Anyone?

Anonymkode: 85f22...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva betyr det når det står en grå tom firkant ved siden av et navn i chatten på Snapchat? Ser ut som en sånn snakkeboble, men den har bare en grå kant og er hvit inni. 

Anyone?

Anonymkode: 85f22...77c

Det lurer jeg på også. Er den blå, så er den sett, men aner ikke hva grå betyr.

Anonymkode: 641d4...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke snap, jeg. Hvorfor får jeg ikke noe varsel når noen sender meg noe? Er det sånn det skal være? Ikke noe lyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det betyr at snapen er sett/lest.

Anonymkode: b6e86...dff

Nei... Dette er jo en snap jeg har fått, men aldri åpnet. Plutselig var den der, ei grå sånn snakkeboble som er hvit inni..😦

Anonymkode: 85f22...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, Lessismore skrev:

Skjønner ikke snap, jeg. Hvorfor får jeg ikke noe varsel når noen sender meg noe? Er det sånn det skal være? Ikke noe lyd?

Det er ikke sånn det skal være. Du må gå inn på innstillinger og endre det der. Eller så må du, som jeg har gjort noen ganger, avinstallere og innstallere snap på nytt. 

Anonymkode: 79fe0...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slik ved en av vennene mine, har aldri skrevet eller snappet til denne vennen ei heller aldri fått noe fra han så tror det må være tegn for inaktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grå firkant er for dem som er lagt til som venn, men som du ikke har sendt eller fått snap fra.

Anonymkode: 4da26...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grå firkant er når den andre personen ikke har lagt til deg som venn. Kun du som har lagt til. 

Anonymkode: 10890...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Grå firkant er når den andre personen ikke har lagt til deg som venn. Kun du som har lagt til. 

Anonymkode: 10890...116

Nei det er inaktivitet som skrevet over, dere er venner men ingen snap har blitt sendt.

Min som er grå var det min venn som la meg til og jeg godtok.

Anonymkode: 70d4e...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...