Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #1 Skrevet 16. mars 2017 Hei! Har noen strekkmerker på innsiden av lårene og har kommet over at flere og flere påpeker på div forums at dermarollers skal funke? Kan noen bekrefte dette? Anonymkode: 23688...401
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #4 Skrevet 17. mars 2017 Det funker, men det tar tiiid! Jeg har klart å gjøre ett strekkmerke mindre synlig, men jeg har ikke tålmodighet til å få inn rutinen på å rulle annenhver uke Du burde ha en rulle med 1,5 mm for å bedre strekkmerkene, lover ikke at de blir helt borte, men det er veldig mulig å gjøre de mindre synlige Anonymkode: a7e9c...94d
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #5 Skrevet 17. mars 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det funker, men det tar tiiid! Jeg har klart å gjøre ett strekkmerke mindre synlig, men jeg har ikke tålmodighet til å få inn rutinen på å rulle annenhver uke Du burde ha en rulle med 1,5 mm for å bedre strekkmerkene, lover ikke at de blir helt borte, men det er veldig mulig å gjøre de mindre synlige Anonymkode: a7e9c...94d Begynner du å blø? Anonymkode: 5b096...2c9
martinejs Skrevet 17. mars 2017 #6 Skrevet 17. mars 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det funker, men det tar tiiid! Jeg har klart å gjøre ett strekkmerke mindre synlig, men jeg har ikke tålmodighet til å få inn rutinen på å rulle annenhver uke Du burde ha en rulle med 1,5 mm for å bedre strekkmerkene, lover ikke at de blir helt borte, men det er veldig mulig å gjøre de mindre synlige Anonymkode: a7e9c...94d Oja takker! Kan jeg spørre hvilken dermaroller du bruker?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #7 Skrevet 17. mars 2017 Enig med anonym over her. Det fungerer veldig bra, mine er helt visket ut så man kan ikke se dem Det er også min erfaring at man trenger 1.5 mm nåler og man må gjøre det konsekvent. Min venninne hadde strekkmerker som var betydelig redusert (sikkert 70%) på bare 3 behandlinger og hun tror at hun kun trenger et par behandlinger til. Jeg holdt på en stund med dem men det er egentlig ganske greit Jeg satt av en dag annenhver uke og behandlingen gikk etterhvert veldig raskt. Når jeg ikke kunne se strekkmerkene så gikk liksom motivasjonen litt vekk etter å fortsette. Men skal rulle litt nå før sommeren, det er jo så bra for huden. Anonymkode: 0e638...ea9
martinejs Skrevet 18. mars 2017 #8 Skrevet 18. mars 2017 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Enig med anonym over her. Det fungerer veldig bra, mine er helt visket ut så man kan ikke se dem Det er også min erfaring at man trenger 1.5 mm nåler og man må gjøre det konsekvent. Min venninne hadde strekkmerker som var betydelig redusert (sikkert 70%) på bare 3 behandlinger og hun tror at hun kun trenger et par behandlinger til. Jeg holdt på en stund med dem men det er egentlig ganske greit Jeg satt av en dag annenhver uke og behandlingen gikk etterhvert veldig raskt. Når jeg ikke kunne se strekkmerkene så gikk liksom motivasjonen litt vekk etter å fortsette. Men skal rulle litt nå før sommeren, det er jo så bra for huden. Anonymkode: 0e638...ea9 Nydelig!! Kan jeg spørre hvilke dermarollers du brukte og hvor du kjøpte dem?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #9 Skrevet 18. mars 2017 29 minutter siden, martinejs skrev: Nydelig!! Kan jeg spørre hvilke dermarollers du brukte og hvor du kjøpte dem? Jeg kjøpte her Valgte den med 400 nåler da den har bredere hode. Du kan også ta den som er smalere så lenge den er 1.5 mm. Brukte også det serumet for strekkmerker/cellulitter som jeg bruker med behandlingen men jeg brukte også arganolje eller kokkosolje over serumet i dagene imellom behandlingen. Kjøpte også en kroppsrulle på 0.5 mm som jeg skulle bruke 2-3 ganger i uken i tillegg, men brukte den kun noen få ganger. Kom liksom ikke inn i det. Så kjøp minst mulig først, rulle og serum holder. Det kom med en liten rens til rullen gratis, og bruksanvisning på norsk. Må starte å behandle igjen føler jeg. så skal sette av tid i dag når ungene er hos besteforeldrene Anonymkode: 0e638...ea9
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #10 Skrevet 18. mars 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg kjøpte her Valgte den med 400 nåler da den har bredere hode. Du kan også ta den som er smalere så lenge den er 1.5 mm. Brukte også det serumet for strekkmerker/cellulitter som jeg bruker med behandlingen men jeg brukte også arganolje eller kokkosolje over serumet i dagene imellom behandlingen. Kjøpte også en kroppsrulle på 0.5 mm som jeg skulle bruke 2-3 ganger i uken i tillegg, men brukte den kun noen få ganger. Kom liksom ikke inn i det. Så kjøp minst mulig først, rulle og serum holder. Det kom med en liten rens til rullen gratis, og bruksanvisning på norsk. Må starte å behandle igjen føler jeg. så skal sette av tid i dag når ungene er hos besteforeldrene Anonymkode: 0e638...ea9 Oja takk! Du kjøpte den som er 380kroner nå? Dermarollern. Anonymkode: 23688...401
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #11 Skrevet 18. mars 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg kjøpte her Valgte den med 400 nåler da den har bredere hode. Du kan også ta den som er smalere så lenge den er 1.5 mm. Brukte også det serumet for strekkmerker/cellulitter som jeg bruker med behandlingen men jeg brukte også arganolje eller kokkosolje over serumet i dagene imellom behandlingen. Kjøpte også en kroppsrulle på 0.5 mm som jeg skulle bruke 2-3 ganger i uken i tillegg, men brukte den kun noen få ganger. Kom liksom ikke inn i det. Så kjøp minst mulig først, rulle og serum holder. Det kom med en liten rens til rullen gratis, og bruksanvisning på norsk. Må starte å behandle igjen føler jeg. så skal sette av tid i dag når ungene er hos besteforeldrene Anonymkode: 0e638...ea9 Hvor lenge må man rulle hver gang`? Anonymkode: ba2c9...815
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #12 Skrevet 18. mars 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Oja takk! Du kjøpte den som er 380kroner nå? Dermarollern. Anonymkode: 23688...401 Ja, den var det. Den dekker området kjappere enn de små. Har den enda og nålene er enda skarpe selv med mye bruk Anonymkode: 0e638...ea9
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #13 Skrevet 18. mars 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvor lenge må man rulle hver gang`? Anonymkode: ba2c9...815 Kommer ann på hvor raskt du klarer å rulle. For du skal dekke hvert sted med 15 rull både vertikalt og horisontalt. Så med den store så går det jo mye raskere, den lille som sikkert har halve bredden er sikkert best om man kun skal rulle på strekkmerkene. Men jeg rullet hele lårene og rumpa. Det er ikke vondt men ikke behagelig heller. Ble fort vant til det og synes nå det ikke gjør noe, nesten litt godt å vite at det gjør noe bra for huden min. Anonymkode: 0e638...ea9
martinejs Skrevet 18. mars 2017 #14 Skrevet 18. mars 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, den var det. Den dekker området kjappere enn de små. Har den enda og nålene er enda skarpe selv med mye bruk Anonymkode: 0e638...ea9 Hmm litt stiv pris kanskje. Er så å si alle dermarollene det samme? F.eks denne fra finn? https://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=72859659 den er 1.5 mm
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #15 Skrevet 18. mars 2017 2 minutter siden, martinejs skrev: Hmm litt stiv pris kanskje. Er så å si alle dermarollene det samme? F.eks denne fra finn? https://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=72859659 den er 1.5 mm Nei, det er forskjell på ruller. Den rullen du linker til vil ikke gå skikkelig ned i huden, den kan faktisk skade huden pga du vil bruke for hardt trykk for å få ned nålene i huden. På den rullen jeg linket til så er nålene enkeltvis. Den du linket til er en radrulle, der er nålene på rader og de er alt for nært hverandre til at du får de skikkelig ned i huden. Her er det 540 nåler på en smal rulle, de er alt for tette. Har selv hatt disse før jeg satt meg inn i det, og de er rett og slett ikke gode. Du får slike striper etter dem og det er stor skade for å skade huden, heldigvis så brukte jeg dem kun på kroppen. Det er også umulig å kjenne om nålene er blitt sløve noe som ikke er bra. Om du leser en bok om dermaroller eller googler litt rundt så vil du se hva jeg mener. Anonymkode: 0e638...ea9
martinejs Skrevet 18. mars 2017 #16 Skrevet 18. mars 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, det er forskjell på ruller. Den rullen du linker til vil ikke gå skikkelig ned i huden, den kan faktisk skade huden pga du vil bruke for hardt trykk for å få ned nålene i huden. På den rullen jeg linket til så er nålene enkeltvis. Den du linket til er en radrulle, der er nålene på rader og de er alt for nært hverandre til at du får de skikkelig ned i huden. Her er det 540 nåler på en smal rulle, de er alt for tette. Har selv hatt disse før jeg satt meg inn i det, og de er rett og slett ikke gode. Du får slike striper etter dem og det er stor skade for å skade huden, heldigvis så brukte jeg dem kun på kroppen. Det er også umulig å kjenne om nålene er blitt sløve noe som ikke er bra. Om du leser en bok om dermaroller eller googler litt rundt så vil du se hva jeg mener. Anonymkode: 0e638...ea9 Ok Så du kjøpte denne, https://www.dermaspa.no/dermarulle-kropp-15mm.html. Noe mer? Må jeg kjøpe sånn krem og, etter behandlingen?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #17 Skrevet 18. mars 2017 Akkurat nå, martinejs skrev: Ok Så du kjøpte denne, https://www.dermaspa.no/dermarulle-kropp-15mm.html. Noe mer? Må jeg kjøpe sånn krem og, etter behandlingen? Du kan feks kjøpe det strekkmerke serumet du vil ha det lenge om du kun bruker det på strekkmerkene. Jeg brukte sikkert litt for mye av det egentlig, det står at man ikke trenger så mye. Krem trenger du ikke, kanskje kjøpe arganolje eller kokkosolje for det er jo bra for huden. Coop har en god kokkosolje som har en grei pris (Helios merket). Anonymkode: 0e638...ea9
martinejs Skrevet 18. mars 2017 #18 Skrevet 18. mars 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du kan feks kjøpe det strekkmerke serumet du vil ha det lenge om du kun bruker det på strekkmerkene. Jeg brukte sikkert litt for mye av det egentlig, det står at man ikke trenger så mye. Krem trenger du ikke, kanskje kjøpe arganolje eller kokkosolje for det er jo bra for huden. Coop har en god kokkosolje som har en grei pris (Helios merket). Anonymkode: 0e638...ea9 Ok Så man MÅ ikke kjøpe noe ekstra, som serum? Bare det å bruke den dermarolleren vil hjelpe?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #19 Skrevet 18. mars 2017 2 minutter siden, martinejs skrev: Ok Så man MÅ ikke kjøpe noe ekstra, som serum? Bare det å bruke den dermarolleren vil hjelpe? Nei du må ikke ha serum, men bruk noe fukt på huden for den trenger det etter behandlingen. Dermaroller i seg selv vil gi resultater men huden kan bli litt stram etter behandlingen så fukt trenger du. Fant denne bloggen der inne, der står det litt forklart hvordan du får gode resultater når du behandler strekkmerker. Så der finner du kanskje noen flere Anonymkode: 0e638...ea9
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #20 Skrevet 18. mars 2017 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du kan feks kjøpe det strekkmerke serumet du vil ha det lenge om du kun bruker det på strekkmerkene. Jeg brukte sikkert litt for mye av det egentlig, det står at man ikke trenger så mye. Krem trenger du ikke, kanskje kjøpe arganolje eller kokkosolje for det er jo bra for huden. Coop har en god kokkosolje som har en grei pris (Helios merket). Anonymkode: 0e638...ea9 Har du prøvd rulle i ansiktet og? Anonymkode: ba2c9...815
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå