Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #1 Skrevet 16. mars 2017 Jeg skjønner ikke hvordan den brukes, har prøvd flere ganger. Anonymkode: d5183...cb8
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #2 Skrevet 16. mars 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg skjønner ikke hvordan den brukes, har prøvd flere ganger. Anonymkode: d5183...cb8 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg skjønner ikke hvordan den brukes, har prøvd flere ganger. Anonymkode: d5183...cb8 Skal kunne gå an å sitere flere innlegg her. Litt ukjent selv, og er bare å prøve seg frem Anonymkode: 2acb5...a50
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #3 Skrevet 16. mars 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Skal kunne gå an å sitere flere innlegg her. Litt ukjent selv, og er bare å prøve seg frem Anonymkode: 2acb5...a50 Jeg får det ikke til, fikk det aldri til før de la om forumet heller Anonymkode: d5183...cb8
Gjest Skrevet 16. mars 2017 #4 Skrevet 16. mars 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg får det ikke til, fikk det aldri til før de la om forumet heller Anonymkode: d5183...cb8 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skal kunne gå an å sitere flere innlegg her. Litt ukjent selv, og er bare å prøve seg frem Anonymkode: 2acb5...a50 Man trykker på + tegnet og får opp en boks nede i høyre hjørnet, trykk så der, og den kommer opp her. Gjør det samme på neste innlgg som du vil ha med i teksten
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #5 Skrevet 16. mars 2017 6 minutter siden, KellyTaylor skrev: Man trykker på + tegnet og får opp en boks nede i høyre hjørnet, trykk så der, og den kommer opp her. Gjør det samme på neste innlgg som du vil ha med i teksten Men kan man ikke sitere fra innlegg fra forskjellige sider? F.eks et innlegg på side 5 og et innlegg på side 6? Anonymkode: d5183...cb8
Gjest Skrevet 16. mars 2017 #6 Skrevet 16. mars 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Men kan man ikke sitere fra innlegg fra forskjellige sider? F.eks et innlegg på side 5 og et innlegg på side 6? Anonymkode: d5183...cb8 Jo det skal gå an. Ble jammen usikker selv. Dette er like nytt for meg som for dere
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #7 Skrevet 16. mars 2017 Akkurat nå, KellyTaylor skrev: Jo det skal gå an. Ble jammen usikker selv. Dette er like nytt for meg som for dere Jeg har prøvd, men når jeg har lagt til ett innlegg fra side 5 som jeg skal sitere, så må jeg jo bytte side for å finne innlegget på side 6 som jeg vil sitere. Og da forsvinner siteringen fra side 5. Jeg fikk det ikke til før forumet ble lagt om heller. Men kanskje det ikke går an? Anonymkode: d5183...cb8
Admin Skrevet 16. mars 2017 #8 Skrevet 16. mars 2017 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har prøvd, men når jeg har lagt til ett innlegg fra side 5 som jeg skal sitere, så må jeg jo bytte side for å finne innlegget på side 6 som jeg vil sitere. Og da forsvinner siteringen fra side 5. Jeg fikk det ikke til før forumet ble lagt om heller. Men kanskje det ikke går an? Anonymkode: d5183...cb8 Er du på mobil eller pc, for om du trykker + tegnet på de innleggene du skal sitere og så går videre til neste side følger det med for meg hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #9 Skrevet 16. mars 2017 7 minutter siden, Ann Christin skrev: Er du på mobil eller pc, for om du trykker + tegnet på de innleggene du skal sitere og så går videre til neste side følger det med for meg hvertfall. Jeg er på pc. Jeg får det ikke til å følge, hva er det jeg gjør galt tro? Anonymkode: d5183...cb8
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #10 Skrevet 16. mars 2017 10 minutter siden, Ann Christin skrev: Er du på mobil eller pc, for om du trykker + tegnet på de innleggene du skal sitere og så går videre til neste side følger det med for meg hvertfall. Kan du fortelle meg gangen i hvordan du gjør det, med teskje gjerne Anonymkode: d5183...cb8
Admin Skrevet 16. mars 2017 #11 Skrevet 16. mars 2017 Jeg trykker på + tegne nederst i venstre hjørne på innlegget, da kommer det opp en boks til høyre på skjermen med en knapp som sier "Siter 3 innlegg" og en X for å krysse ut. Jo flere jeg trykker på, jo høyere tall kommer det i boksen. Når jeg skal sitere trykker jeg på knappen hvor det står "Siter 5 innlegg" også dukker du opp i boksen under her. Du har kanskje trykket på siter flere ganger? Da dukker de opp, men forsvinner på andre siden igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå