Gå til innhold

Hva betyr multsiter funksjonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan den brukes, har prøvd flere ganger.

Anonymkode: d5183...cb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Skal kunne gå an å sitere flere innlegg her. Litt ukjent selv, og er bare å prøve seg frem :)

Anonymkode: 2acb5...a50

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Skal kunne gå an å sitere flere innlegg her. Litt ukjent selv, og er bare å prøve seg frem :)

Jeg får det ikke til, fikk det aldri til før de la om forumet heller

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg får det ikke til, fikk det aldri til før de la om forumet heller

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man trykker på + tegnet og får opp en boks nede i høyre hjørnet, trykk så der, og den kommer opp her. Gjør det samme på neste innlgg som du vil ha med i teksten :)

Skrevet
6 minutter siden, KellyTaylor skrev:

Man trykker på + tegnet og får opp en boks nede i høyre hjørnet, trykk så der, og den kommer opp her. Gjør det samme på neste innlgg som du vil ha med i teksten :)

Men kan man ikke sitere fra innlegg fra forskjellige sider? F.eks et innlegg på side 5 og et innlegg på side 6?

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Men kan man ikke sitere fra innlegg fra forskjellige sider? F.eks et innlegg på side 5 og et innlegg på side 6?

Jo det skal gå an. Ble jammen usikker selv. Dette er like nytt for meg som for dere :)

Skrevet
Akkurat nå, KellyTaylor skrev:

Jo det skal gå an. Ble jammen usikker selv. Dette er like nytt for meg som for dere :)

Jeg har prøvd, men når jeg har lagt til ett innlegg fra side 5 som jeg skal sitere, så må jeg jo bytte side for å finne innlegget på side 6 som jeg vil sitere. Og da forsvinner siteringen fra side 5. Jeg fikk det ikke til før forumet ble lagt om heller. Men kanskje det ikke går an?

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har prøvd, men når jeg har lagt til ett innlegg fra side 5 som jeg skal sitere, så må jeg jo bytte side for å finne innlegget på side 6 som jeg vil sitere. Og da forsvinner siteringen fra side 5. Jeg fikk det ikke til før forumet ble lagt om heller. Men kanskje det ikke går an?

Er du på mobil eller pc, for om du trykker + tegnet på de innleggene du skal sitere og så går videre til neste side følger det med for meg hvertfall.

Skrevet
7 minutter siden, Ann Christin skrev:

Er du på mobil eller pc, for om du trykker + tegnet på de innleggene du skal sitere og så går videre til neste side følger det med for meg hvertfall.

Jeg er på pc. Jeg får det ikke til å følge, hva er det jeg gjør galt tro?

Skrevet
10 minutter siden, Ann Christin skrev:

Kan du fortelle meg gangen i hvordan du gjør det, med teskje gjerne :)

Skrevet

Jeg trykker på + tegne nederst i venstre hjørne på innlegget, da kommer det opp en boks til høyre på skjermen med en knapp som sier "Siter 3 innlegg" og en X for å krysse ut. Jo flere jeg trykker på, jo høyere tall kommer det i boksen. Når jeg skal sitere trykker jeg på knappen hvor det står "Siter 5 innlegg" også dukker du opp i boksen under her.

Du har kanskje trykket på siter flere ganger? Da dukker de opp, men forsvinner på andre siden igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...