Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #1 Skrevet 16. mars 2017 Jeg er feit og stygg. Ser ut som et troll med et kråkereir av et hår (nettopp klippet og farget, gir håret masse fuktighet osv. Det ER bare sånn). Flekkete hud (hjelper ikke med sminke, da ser jeg ut som en porselensdukke istedet for et menneske), krokete nese, for høyt hårfeste, mageheng på 4-5 centimeter, noen kilo for mye, dvaskete rumpe, for store pupper, jeg er lav, har dobbelthake og skjeve tenner. Jeg har en kald hudtone, tror jeg... blågrønne øyne, rosablek hud, fregner, rødbrunt hår. Blir heller grønn enn brun om sommeren. Så tenkte kanskje en blå vårjakke? Det skal jo være i vinden. Men noen som har tips til en vårjakke som er flatterende for et stygt troll som meg? Med hengemage osv... kan ikke være tettsittende, da blir jeg mobbet av sosseklikken som bor her, der alle har nybygget hus, 2017-modell-biler, og et colgatesmil. For ikke å snakke om "perfect abs". Anonymkode: 2bc77...740
sug lut Skrevet 16. mars 2017 #2 Skrevet 16. mars 2017 Du har tre valg: niqab/burka, flytting eller å slutte å snakke deg selv ned.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #3 Skrevet 16. mars 2017 Akkurat nå, sug lut skrev: Du har tre valg: niqab/burka, flytting eller å slutte å snakke deg selv ned. Hvor får jeg kjøpt burka? Anonymkode: 2bc77...740
sug lut Skrevet 16. mars 2017 #4 Skrevet 16. mars 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvor får jeg kjøpt burka? Anonymkode: 2bc77...740 Feil svar ;).
Marriet Skrevet 16. mars 2017 #5 Skrevet 16. mars 2017 Måten du omtaler deg på er helt grusom og jeg nekter å tro at det er så ille som du selv beskriver. Jeg tror kanskje en mørk trenchcoat kunne vært noe? Enten mørkeblå eller svart. Jeg er på utkikk etter det selv om dagen. Litt for stor mage, litt for stor rumpe, store pupper og masse hår på hodet. Huden min har gode og dårlige dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå