Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #1 Skrevet 16. mars 2017 Har noen spørsmål siden vi nå vurderer åpent forhold: * Hvor finner dere en å hygge seg med? Særlig utfordring på små plasser der alle kjenner alle. * Hvor treffes dere med disse som skal være "avbrekk" fra hverdagen? * Hvor mye forteller dere partneren om det som skjer/oppdatering? Takker på forhånd for tilbakemelding. Etter å ha slitt med sexlivet i 5 år, har vi nå nesten bestemt oss for å gå over til åpent forhold, der vi ikke har sex med hverandre, men har sex med andre i ny og ne. Samtidig som vi beholder familien, bor sammen med den vi elsker og fungerer fint i hverdagen. Noen erfaringer? Anonymkode: e961f...b80
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #2 Skrevet 16. mars 2017 Og ikke minst, hvordan gjør dere med barnevakt osv når den ene er ute på "tokt"? Anonymkode: e961f...b80
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #3 Skrevet 16. mars 2017 Med fare for å være en festbrems her, så lurer jeg bare på hvor gamle barna deres er? For det er litt kjipt om det skal komme ut at mor eller far driver på med andre rundtforbi. Det er utrolig hva de får med seg. Men det har dere sikkert tenkt. Anonymkode: 1ff70...5d7
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #4 Skrevet 16. mars 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Med fare for å være en festbrems her, så lurer jeg bare på hvor gamle barna deres er? For det er litt kjipt om det skal komme ut at mor eller far driver på med andre rundtforbi. Det er utrolig hva de får med seg. Men det har dere sikkert tenkt. Anonymkode: 1ff70...5d7 Det er derfor jeg spør. Barna er i forskjellig alder fra 3 til 15 år. Derfor ønsker vi løsninger som er slik at de ikke blir involvert i vårt livsstil. På samme måte som om vi i stedet for valgte å bryte, ville jeg ha skjermet barna mine fra mine sexeventyr som singel. HI Anonymkode: e961f...b80
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #5 Skrevet 16. mars 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er derfor jeg spør. Barna er i forskjellig alder fra 3 til 15 år. Derfor ønsker vi løsninger som er slik at de ikke blir involvert i vårt livsstil. På samme måte som om vi i stedet for valgte å bryte, ville jeg ha skjermet barna mine fra mine sexeventyr som singel. HI Anonymkode: e961f...b80 Jeg har ikke erfaring med det selv, men jeg tenker kanskje at det hadde vært lurt å avtale treff med andre via nettet? For det å gå ut på byen i lokalområdet deres, er ikke så lurt. Og da mener jeg ikke der du bor, men gjerne den nærmeste byen der dere bruker å gå ut. Jeg kjenner noen som har gjort det som dere, og de har truffet andre i den byen vi alle pleier å gå ut i. Det er ikke så smart..... Med tanke på barnevakt, så er vel den ene hjemme når den andre er ute? Anonymkode: 1ff70...5d7
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #6 Skrevet 16. mars 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ikke erfaring med det selv, men jeg tenker kanskje at det hadde vært lurt å avtale treff med andre via nettet? For det å gå ut på byen i lokalområdet deres, er ikke så lurt. Og da mener jeg ikke der du bor, men gjerne den nærmeste byen der dere bruker å gå ut. Jeg kjenner noen som har gjort det som dere, og de har truffet andre i den byen vi alle pleier å gå ut i. Det er ikke så smart..... Med tanke på barnevakt, så er vel den ene hjemme når den andre er ute? Anonymkode: 1ff70...5d7 Vi går ikke ut og det er ikke en by som ligger tilknyttet til vår lille by. Hvis man skal til nærmeste storby, må man kjøre i 3-4 timer. Er jo egentlig heller ikke behov for å gå ut, for jeg tenkte at vi kunne finne andre for bare sex, ikke drive og date andre, spise middag og gå på byen sammen med dem. Det med barnevakt - får den som drar ut dårlig samvittighet fordi "nå skal jeg ut og pule og du må passe barna imens"? Er som sagt helt fersk på det, og kjenner ingen som er i åpne forhold (og hadde uansett ikke snakket om det med nærmeste omgangskrets for å unngå rykter). HI Anonymkode: e961f...b80
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #7 Skrevet 16. mars 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi går ikke ut og det er ikke en by som ligger tilknyttet til vår lille by. Hvis man skal til nærmeste storby, må man kjøre i 3-4 timer. Er jo egentlig heller ikke behov for å gå ut, for jeg tenkte at vi kunne finne andre for bare sex, ikke drive og date andre, spise middag og gå på byen sammen med dem. Det med barnevakt - får den som drar ut dårlig samvittighet fordi "nå skal jeg ut og pule og du må passe barna imens"? Er som sagt helt fersk på det, og kjenner ingen som er i åpne forhold (og hadde uansett ikke snakket om det med nærmeste omgangskrets for å unngå rykter). HI Anonymkode: e961f...b80 Det finnes jo nettsider for å møtes kun for å ha sex, uten dating og diverse. Dersom dere ikke går ut på byen, så tror jeg at jeg ville benyttet meg av disse. Angående det med barnevakt, hvis dere begge to er innforstått med at denne ordningen er grei, så er det vel ok å gjøre det på denne måten? At det kan stikke litt, det er vel naturlig. Men så lenge dere er enige om dette, så tror jeg det blir en vane etter hvert. Anonymkode: 1ff70...5d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå