Anonym bruker Skrevet 15. mars 2017 #1 Skrevet 15. mars 2017 Holdt pĂ„ Ă„ montere ein IKEA kommune og klarte Ă„ Snofle over den dĂ„ jeg hadde spikra pĂ„ baksida slik at den knakk og den plankaen som PÄ langs sida nede knakk ogsĂ„. Nokon som har gjort noko liknande og har klart Ă„ ordne det provisorisk med utstyr hjemmefra eller er det bare Ă„ kjĂžpe ny kommende ?đ Anonymkode: f2893...685
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2017 #3 Skrevet 15. mars 2017 Vet ikke helt om jeg skjÞnte hva som knakk, men du kan reiste pÄ IKEA og hÞre om de har en ekstra del til deg. Mang en gang nÄr jeg har montert mÞbler sÄ har noe gÄtt skeis og blitt Þdelagt, men jeg har alltid fÄtt ekstradel hos IKEA slik at jeg ikke mÄtte kjÞpe et nytt mÞbel. Anonymkode: 654c9...6ec
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2017 #4 Skrevet 15. mars 2017 Det var en plata bak, som me pleier Ă„ spikre fast, samt ei plate som er nederst pĂ„ langs. Mannen mente kanskje vi hadde noe brukandes. HĂ„pet det đ Anonymkode: f2893...685
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2017 #5 Skrevet 15. mars 2017 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det var en plata bak, som me pleier Ă„ spikre fast, samt ei plate som er nederst pĂ„ langs. Mannen mente kanskje vi hadde noe brukandes. HĂ„pet det đ Anonymkode: f2893...685 Den type tynne "veggen" bak? Det er jeg ganske sikker pĂ„ at man kan fĂ„ gratis pĂ„ IKEA ved henvendelse. Anonymkode: 654c9...6ec
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #6 Skrevet 16. mars 2017 Ja, den tynne bak. HĂ„per det ordner segđ Anonymkode: f2893...685
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #7 Skrevet 16. mars 2017 Du fÄr allslags reservedeler hos Ikea, om nÞdvendig Äpner de en eske og gir deg delen du mangler fra den og bestiller en ny fra fabrikken de kan putte i esken de Äpnet. Jeg har fÄtt en del gratis, men vet ikke om de alltid deler ut gratis eller om de av og til tar betalt da. Anonymkode: 97b5b...1aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ