Gå til innhold

Hvor ofte vasker du bilen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utenpå?

Inni?

Anonymkode: 34167...949

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri :P Hender jeg hjelper til med å vaske den innvendig. Mannen derimot vasker den utvendig oppmot 4 ganger i uka

Anonymkode: 4da59...37d

Skrevet

Alt for skjelden. Egentlig veldig flaut. Jeg jobber deltid på kontoret på en vaskehall. Våre biler er ikke prioritert så ofte gir jeg opp å få det gjort. 

Anonymkode: 1d3bc...e1d

Skrevet

Aldri...kanskje en gang i året. Mannen tar de i vaskehall rundt annenhver måned. Inni tar vi (medt han) et par ganger i året. 

Skrevet

Vasker bilen utvendig 1-2 ganger i uken ettersom hvor møkkete den er blitt. Støvsuger og vasker inni 1gang pr uke.

Anonymkode: d97cf...876

Skrevet

Aldri. Skuffer ut søppel og tomflasker når det blir ubehagelig å få plassert beina for passasjeren. Har jeg ikke passasjer kan det godt ligge.

Skrevet

2-3 ganger i året. Men maser på samboeren om å gjøre det ca hver uke. Så jeg gjør det de 2-3 gangene det blir gjort :P

Skrevet

Utanpå: ca kvar måned.

Inni: ikkje oftare enn årlig i alle fall.

Skrevet

Ikke veldig ofte, kanskje tredjehver mnd i snitt utpå og 2-3 ganger i året innvendig. 

Men den er alltid ryddig inni, da, jeg får fnatt av rotete biler med gammelt søppel og vond lukt. 

Skrevet

Altfor sjelden. 

Akkurat nå ser den ut som en dass, men vårløsning og ren bil er umulig å få til samtidig. 

Innvendig ca. en gang i året. 

Anonymkode: 58c1a...cf1

Skrevet

Utenpå ca 2 ganger i mnd. 

Inni ca 4-5 ganger i året vil jeg tro.

Skrevet

En gang i året.. Kun jeg som gjør det. Utvendig; aldri.. 

Anonymkode: 30ed2...c2c

Skrevet

Jeg har alltid ryddig bil innvendig, men støvsuger og tørker støv, samt vasker matter to ganger i året, til hvert dekkskift 😆

Utvendig er jeg ikke fullt så flink, stort sett til skift over til sommerdekk. Altfor kaldt utpå høsten 😂

Anonymkode: cb25e...48e

Skrevet

Som regel en gang i uken, noen ganger litt oftere. Innvendig, vasker og støvsuger en gang i uken. 

Anonymkode: 14b41...6a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...