Gå til innhold

Anbefale et billig forsikringsselskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt gjensidige og skal bytte. Det er snakk om forsikring på innbo,bil,en katt,en hund. Fikk pris av IF på 19500 i året. Synes det var mye. Hva betaler dere og hvilken forsikringer har dere?

Anonymkode: 4d617...594

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble påkjørt for en måneds tid siden. Mitt forsikringsselskap ga meg rask tilbakemelding på at dette var en enkel sak, den andre føreren (som smalt inn i siden på min bil, mens han bøyde seg vekk for å se i midtkonsollen etter handlelisten til samboeren) smalt inn i meg. Gjensidige, derimot, tok tre uker på å svare (fikk svar i dag først!). Mitt forsikringsselskap purret tre ganger på dem.

Jeg har forsikring hos: https://www.landbruksforsikring.no/

Nei, du trenger ikke jobbe i landbruket for å ha forsikring hos dem. Men de er de billigste jeg fant når jeg bladde meg frem og tilbake etter forsikring, etter å ha vært hos Sparebank1 (VELDIG dyrt!), If og Gjensidige. 

Hyggelige er de også, god service og raske på å svare og gi tilbakemeldinger på alt en måtte lure på og hjelper til med alt av problemer (som sagt, de kontaktet Gjensidige når Gjensidige ikke kontaktet meg).

Anonymkode: e8927...e10

Skrevet

Opp

Anonymkode: 4d617...594

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...