Anonym bruker Skrevet 15. mars 2017 #1 Skrevet 15. mars 2017 Noen som vet om et annet forum på nettet hvor man kan diskutere "alt mulig"? Eller gode temaforum? Og ikke et forum med den håpløse layouten som er blitt her! Jeg trenger dessverre et nytt forum, og tar imot alle tips med glede Anonymkode: 0dbaf...2bf
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2017 #2 Skrevet 15. mars 2017 https://freak.no/ - men der er det nesten bare mannfolk gutter. Dog, tonen er seriøs, sjelden krangling, om noensinne. Hyggelige folk. Anonymkode: 8590c...49d
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2017 #3 Skrevet 15. mars 2017 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: https://freak.no/ - men der er det nesten bare mannfolk gutter. Dog, tonen er seriøs, sjelden krangling, om noensinne. Hyggelige folk. Anonymkode: 8590c...49d Takk for tips! Har kikket innom, ikke helt det jeg er ute etter, men synes det var mer brukervennlig layout enn den som er kommet her nå. Anonymkode: 0dbaf...2bf
Lessismore Skrevet 15. mars 2017 #4 Skrevet 15. mars 2017 Denne er jo kjempefin! Liker den mye bedre enn den forrige. Du blir nok vant til den skal du se.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2017 #5 Skrevet 15. mars 2017 Akkurat nå, Lessismore skrev: Denne er jo kjempefin! Liker den mye bedre enn den forrige. Du blir nok vant til den skal du se. Nei, tror ikke det. Har forsøkt kvinneguiden mange ganger de siste årene, men takler ikke denne layouten. Lesevennligheten på det som skrives er amatørmessig utført, og det er tydelig at de som har utarbeidet det ikke er opptatt av den skriftmessige delen av det. Anonymkode: 0dbaf...2bf
Evablaum Skrevet 15. mars 2017 #6 Skrevet 15. mars 2017 Har ikke taklet layouten på kvinneguiden jeg heller, så dette var noe dritt b
Lessismore Skrevet 15. mars 2017 #7 Skrevet 15. mars 2017 Kan det være at layouten er forskjellig på ipad/PC/mobil? Jeg bruker ipad, og syns det fungerer utmerket. Leservennligheten er også bedre enn den forrige versjonen. Syns jeg da.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2017 #8 Skrevet 15. mars 2017 Du skal nok lete lenge for å finne et som ikke ser sånn ut nå. De fleste forum bruker den leverandøren og både Kvinneguiden, diskusjon.no og fler hunde og hesteforum jeg er på bruker denne, bare med forskjellige farger. Anonymkode: 8fa1e...95d
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2017 #9 Skrevet 15. mars 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du skal nok lete lenge for å finne et som ikke ser sånn ut nå. De fleste forum bruker den leverandøren og både Kvinneguiden, diskusjon.no og fler hunde og hesteforum jeg er på bruker denne, bare med forskjellige farger. Anonymkode: 8fa1e...95d Da er det på høy tid de får en konkurrent i markedet, for dette her blir jo bare verre og verre for hver oppdatering! Jaja, jeg ser at jeg kommer til å bli mindre og mindre på forumet/nettet når dette blir standarden. Ikke det verste som kan skje Anonymkode: 0dbaf...2bf
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #10 Skrevet 16. mars 2017 Foreldreportalen.no Anonymkode: f913c...dba
sug lut Skrevet 16. mars 2017 #11 Skrevet 16. mars 2017 Standardhetsesvaret på akkurat det spørsmålet pleide å være vitytes.no men jeg er nokså overbevist om at det har dødd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå