Admin Skrevet 16. mars 2017 #151 Skrevet 16. mars 2017 1 minutt siden, Alevie skrev: Jeg maser igjen jeg, unnskyld om du blir sint, men hadde det ikke vært kjekt å gjøre om sånn at folk bare trengte å trykke på topic på innlegg så kom de rett inn på siste uleste melding? (Virker som det er slik nå - jeg havner i alle fall på sist leste når jeg trykker på innlegg på forsiden) Har ikke fått noe svar, skal mase litt igjen i morgen
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #152 Skrevet 16. mars 2017 5 timer siden, PRobert skrev: Hva har det å si om jeg er moderator? Jeg bryter ingen regler ved å mene at det er sytete å klage over vondt i fingeren etter å sveipe ned på tlf Tidligere var det en regel her inne om at moderatorer ikke kunne opptre som moderator og som privatperson i samme tråd. Vi har ikke fått informasjon om at annet gjelder her. Skal du fungere som brukermoderator så må du endre holdningene dine, for kommentaren din over her er frekk mot den andre brukeren. Du skylder henne en unnskyldning! Jeg har også problemer med all denne luften mellom innleggene, fordi det, sammen med fargevalget her, gjør det enormt mye mer slitsomt å se på skjermen, og når det da blir så mye scrolling så blir problemet mangedoblet. Jeg har kommentert hvor lite lesevennlig layouten på teksten er nå også ift. tidligere, og både det, samt at de som lager layouten ikke har kunnskap om hva som er mer og mindre slitsomt å forholde seg til, viser at de som holder på med dette ikke har brukerne i fokus, kun tekniske løsninger. Men jeg gjentar - skal du fungere som brukermoderator så skylder du anonym 9ea en unnskyldning! Anonymkode: 6c56f...e94
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #153 Skrevet 16. mars 2017 39 minutter siden, Ann Christin skrev: Tenker du på menyer og slikt eller noe annet? Jeg tenker på når jeg trykker på en av snarveiene, f.eks ris&ros. I stedet for å bli sendt til ris&ros, så blir det opprettet i et nytt vindu. Jeg savner hurtigmenyen som var før Anonymkode: 08aa1...93a
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #154 Skrevet 16. mars 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker på når jeg trykker på en av snarveiene, f.eks ris&ros. I stedet for å bli sendt til ris&ros, så blir det opprettet i et nytt vindu. Jeg savner hurtigmenyen som var før Anonymkode: 08aa1...93a Enig, dette er enda en av de tingene som ikke fungerer på det nye brukerUvennlige forumet. Til adm.: Tar dere kommentarene om forumet tilbake til ledelse og teknisk? Og hvordan forholder de seg til alle de negative tilbakemeldingene og alle som kommer til å kutte ned bruken av forumet eller forsvinne fra forumet? Anonymkode: 6c56f...e94
sug lut Skrevet 16. mars 2017 #155 Skrevet 16. mars 2017 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker på når jeg trykker på en av snarveiene, f.eks ris&ros. I stedet for å bli sendt til ris&ros, så blir det opprettet i et nytt vindu. Jeg savner hurtigmenyen som var før Anonymkode: 08aa1...93a Stemmer, om man trykker på snarveiene som står på toppen av forumet åpner disse i ny fane.
Admin Skrevet 16. mars 2017 #156 Skrevet 16. mars 2017 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker på når jeg trykker på en av snarveiene, f.eks ris&ros. I stedet for å bli sendt til ris&ros, så blir det opprettet i et nytt vindu. Jeg savner hurtigmenyen som var før Anonymkode: 08aa1...93a 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Enig, dette er enda en av de tingene som ikke fungerer på det nye brukerUvennlige forumet. Til adm.: Tar dere kommentarene om forumet tilbake til ledelse og teknisk? Og hvordan forholder de seg til alle de negative tilbakemeldingene og alle som kommer til å kutte ned bruken av forumet eller forsvinne fra forumet? Anonymkode: 6c56f...e94 Ledelsen er inne og leser ja, og det er lite å gjøre da gammel forumprogramvare ikke lengre var teknisk oppdatert i forhold til dagens standard. 27 minutter siden, sug lut skrev: Stemmer, om man trykker på snarveiene som står på toppen av forumet åpner disse i ny fane. KUnne en av dere tatt screenshot og vist meg? Jeg har ingen snarveier på toppen av siden så er litt usikker på hvor dere mener.
Kathrine. Skrevet 16. mars 2017 #158 Skrevet 16. mars 2017 Har en j... boks mitt i synsfeltet mitt der det står Merk alle, kopier osv. , så no er det enda mindre tekst i skjermen eg får lest i gangen. 😂
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 16. mars 2017 #159 Skrevet 16. mars 2017 Synes oppdateringen er grusom! Det er alt for mye luft mellom innleggene. Og før når jeg gikk inn på et innlegg som jeg hadde lest på før så kom jeg direkte til det siste innlegget som var skrevet sist jeg var innpå å leste, nå må jeg bla meg bakover. Synes mobilversjonen dere hadde før var mye bedre. Og hvorfor får man ikke sett hvem som liker innleggene?
Gjest Minnieropptatt Skrevet 16. mars 2017 #160 Skrevet 16. mars 2017 4 minutter siden, ღTyrkiskPepperღ skrev: Synes oppdateringen er grusom! Det er alt for mye luft mellom innleggene. Og før når jeg gikk inn på et innlegg som jeg hadde lest på før så kom jeg direkte til det siste innlegget som var skrevet sist jeg var innpå å leste, nå må jeg bla meg bakover. Synes mobilversjonen dere hadde før var mye bedre. Og hvorfor får man ikke sett hvem som liker innleggene? For å komme til første uleste, må du trykke på knappen ved siden av trådtittel.... Man får ikke sett hvem som liker innlegg pga den tekniske løsningen. Så da så..
Admin Skrevet 16. mars 2017 #161 Skrevet 16. mars 2017 33 minutter siden, sug lut skrev: ikke screenshot men dog... Skal få hørt med teknisk ang disse i morgen, de burde jo bare åpne seg ja 20 minutter siden, Kathrine. skrev: Har en j... boks mitt i synsfeltet mitt der det står Merk alle, kopier osv. , så no er det enda mindre tekst i skjermen eg får lest i gangen. 😂 Uhm, har du greid å markere noe? Evt screenshot hvis du ikke har greid det.
sug lut Skrevet 16. mars 2017 #162 Skrevet 16. mars 2017 2 minutter siden, Ann Christin skrev: Skal få hørt med teknisk ang disse i morgen, de burde jo bare åpne seg ja Fint! og hadde vi hatt liker-knapp med navn hadde keg bare kunnet trykke liker på ditt innlegg...
Admin Skrevet 16. mars 2017 #163 Skrevet 16. mars 2017 40 minutter siden, Alevie skrev: Duh? Over til noe helt annet. Moddene på KG vet ikke hva som skjer med den stillingen som Ina RS hadde. Eller, det jaktes jo på en erstatter. Men vet du noe mer om hva som skjer der? Om det er funnet noen? Eneste håp jeg har er at det er en varm og god person, slik som de vi har hatt her før. Det har ENORMT mye å si for hvordan forumet er som helhet, hvordan forumsansvarlig er. Vi vet ikke noe mer enn det nei, hvertfall mtp at jeg er mod på KG og Fristen gikk vel ut forrige uke så vi får vente å se. Men forumansvarlig er en helt annen stilling enn det det var før så dere vil neppe se mye til forumansvarlig :-) Er nok meg dere må overlevd med :fnise:
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #164 Skrevet 16. mars 2017 Jeg tror ikke de gutta som sitter og programmerer denne siden egentlig forstår hvor mye vi damer sitter her og scroller i løpet av en dag. Vel... Alle programmerere vet hva musearm er, så for å si det sånn: etter en halvtime her får jeg musetommel! Scrollet meg gjennom 7 sider av denne og kjenner senebetennelsen kryper i tommelen allerede... Anonymkode: 61b72...fbd
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #165 Skrevet 17. mars 2017 Men Ann Christin, er du sikker på at det skal så mye til for at systemet kan endres til at det man liker ikke bare kommer som plusspoeng, men som navn? Jeg mener ganske bestemt at det motsatte var tilfelle da KG la om. Det vil si at det ble reaksjoner fordi alle da så hvem som hadde likt hva. Ettersom det aldri hadde vært slik på KG, reagerte folk og ønsket å få plusspoengsystemet tilbake. Det ble da gjort. Med andre ord burde det være en mulighet å gjøre det omvendte her? Anonymkode: b478b...de2
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #166 Skrevet 17. mars 2017 Og skal det gjøres slik at man kommer til siste leste innlegg? Det er jo en funksjon på Kvinneguiden. Anonymkode: b478b...de2
Admin Skrevet 17. mars 2017 #167 Skrevet 17. mars 2017 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror ikke de gutta som sitter og programmerer denne siden egentlig forstår hvor mye vi damer sitter her og scroller i løpet av en dag. Vel... Alle programmerere vet hva musearm er, så for å si det sånn: etter en halvtime her får jeg musetommel! Scrollet meg gjennom 7 sider av denne og kjenner senebetennelsen kryper i tommelen allerede... Anonymkode: 61b72...fbd Som sagt, det er lite vi får gjort der, da må det evt tas med IPS som er forumleverandøren, og vil tro det skal mer enn en klage fra lille Norge for at det forandres. 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men Ann Christin, er du sikker på at det skal så mye til for at systemet kan endres til at det man liker ikke bare kommer som plusspoeng, men som navn? Jeg mener ganske bestemt at det motsatte var tilfelle da KG la om. Det vil si at det ble reaksjoner fordi alle da så hvem som hadde likt hva. Ettersom det aldri hadde vært slik på KG, reagerte folk og ønsket å få plusspoengsystemet tilbake. Det ble da gjort. Med andre ord burde det være en mulighet å gjøre det omvendte her? Anonymkode: b478b...de2 Det er flere år, og et par hundre oppdateringer siden det ble gjort, mye kan skje med programvaren på den tid. 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Og skal det gjøres slik at man kommer til siste leste innlegg? Det er jo en funksjon på Kvinneguiden. Anonymkode: b478b...de2 Man gjør det ved å trykke på prikken,hos meg kommer jeg også dit ved å trykke på tittel, så må få hørt med teknisk hvorfor noen får det til og andre ikke..
sug lut Skrevet 17. mars 2017 #168 Skrevet 17. mars 2017 Kult: hvis man holder markøren over en overskrift kan man se hele innlegget!
Admin Skrevet 17. mars 2017 #169 Skrevet 17. mars 2017 Da har jeg forhørt med første uleste innlegg ved klikk på emnet, det skal være slik at man havner der, men det er muligens en bug akkurat nå hos noen som gjør at forumet tror man har lest lengre enn man har lest. Vi avventer til det har gjort seg ferdig, så ser vi evt på saken om det ikke bedrer seg da.
Admin Skrevet 17. mars 2017 #170 Skrevet 17. mars 2017 16 timer siden, sug lut skrev: Fint! og hadde vi hatt liker-knapp med navn hadde keg bare kunnet trykke liker på ditt innlegg... Da skal linkene på de fleste være ordnet, om du kommer over en link som åpner i nytt vindu så si ifra så skal jeg få sett på de.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #171 Skrevet 17. mars 2017 15 minutter siden, Ann Christin skrev: Da skal linkene på de fleste være ordnet, om du kommer over en link som åpner i nytt vindu så si ifra så skal jeg få sett på de. Jeg må bare spørre om det er slutt på at moderatorer skal skrive at de svarer som moderator i innleggene sine siden dette ikke ble gjort av PRobert? Anonymkode: de9b4...f67
Blomstogbier Skrevet 17. mars 2017 #172 Skrevet 17. mars 2017 15 timer siden, Ann Christin skrev: Vi vet ikke noe mer enn det nei, hvertfall mtp at jeg er mod på KG og Fristen gikk vel ut forrige uke så vi får vente å se. Men forumansvarlig er en helt annen stilling enn det det var før så dere vil neppe se mye til forumansvarlig :-) Er nok meg dere må overlevd med Du kaller deg Ann Christin der og?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #173 Skrevet 17. mars 2017 16 timer siden, Alevie skrev: Duh? Over til noe helt annet. Moddene på KG vet ikke hva som skjer med den stillingen som Ina RS hadde. Eller, det jaktes jo på en erstatter. Men vet du noe mer om hva som skjer der? Om det er funnet noen? Eneste håp jeg har er at det er en varm og god person, slik som de vi har hatt her før. Det har ENORMT mye å si for hvordan forumet er som helhet, hvordan forumsansvarlig er. Du kan så si. Ikke en som kaster ut folk i hytt og pine fordi de er UENIGE med vedkommende. Det er så mange nazi moderatorer på Kvinneguiden. Og helst langt, langt, langt til venstre politisk. Alle som er uenige, kastes ut. Anonymkode: bcc04...94d
Kira Skrevet 17. mars 2017 #174 Skrevet 17. mars 2017 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg må bare spørre om det er slutt på at moderatorer skal skrive at de svarer som moderator i innleggene sine siden dette ikke ble gjort av PRobert? Anonymkode: de9b4...f67 Vi er brukermoderatorer, dvs at vi også kan svare i forumet som en bruker. Da uten kursiv skrift og signatur. Når vi modererer eller svarer på andre spørsmål skal vi alltid skrive i kursiv og undertegnede med moderator. Slik at det er lettere for brukerene å se Kira, moderator
Admin Skrevet 17. mars 2017 #175 Skrevet 17. mars 2017 47 minutter siden, Blomstogbier skrev: Du kaller deg Ann Christin der og? Samme greia over hele linja på meg. Og jeg som er admin gjør f.eks i tråder at jeg skriver med kursiv, men ikke signatur da jeg opptrer automatisk som admin i denne type tråd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå