Gå til innhold

Ja, her var det skjedd ting


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sære farger, bare noen få linjer med info i oppdatering av innlegg på første siden, før kunne jeg fylle hele skjermen og følge med på alt som var skjedd den siste timen på forumet.

Nå kan jeg ikke se koden i innlegget lenger.

Jeg likte det bedre slik det var. :(

Anonymkode: 4ee8f...c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke fordra denne layouten, den er langt mindre brukervennlig og oversiktlig enn slik det var før.

Dette har de fått tydelige tilbakemeldinger på fra brukerne i tidligere runder - den gangen de faktisk hørte på brukerne og tok til seg tilbakemeldinger.

Jeg vil heller IKKE ha varsling med lyd når det kommer nye innlegg i tråden jeg skriver i!

 

Layout når man skriver her er amatørmessig og fører til dårligere leseopplevelse.

 

Denne endringen fører garantert til at jeg bruker mindre tid her! Men, det er jo ikke ille for andre enn eierne av forumet.

Anonymkode: 6c56f...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje denne oppdateringen får meg til å slutte å bruke DIB. 

Liker den ikke. :kvalm:

Anonymkode: d2927...e19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Kanskje denne oppdateringen får meg til å slutte å bruke DIB. 

Liker den ikke. :kvalm:

Anonymkode: d2927...e19

Jeg er helt enig, svarte over her også. Fullstendig håpløs oppdatering! Ikke kan man trykke for å komme til sist leste innlegg i tråden heller. Det er vanskeligere å få oversikt over siden.

 

Anonymkode: 6c56f...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom kvinneguiden istad i mangel av forum å se på og tenkte: Så utrolig tungvint system og lite brukervennlig. Så kommer DIB opp igjen og ser helt likt ut!! 😩

Anonymkode: 7f43a...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skiftet farge til mørkeblått,ble fint.  Ellers kommer jeg nok ikke til å legge merke til no stor forskjell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dette snakker vi om nå" oppdaterer seg ikke. Jeg må laste siden på ny for å få opp oppdateringer på svar/innlegg.

Anonymkode: 4ee8f...c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var innom kvinneguiden istad i mangel av forum å se på og tenkte: Så utrolig tungvint system og lite brukervennlig. Så kommer DIB opp igjen og ser helt likt ut!! 😩

Anonymkode: 7f43a...6f2

Begge to er eid av samme eier (Egmont).

Anonymkode: 4ee8f...c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette fikk endringsvegreren i meg til å sitte og rugge i hjørnet. Den gamle mobilvisningen var grom, dette er bare pruppstusslig. 

Anonymkode: ab229...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Love my kidz skrev:

Vi venner oss da på dette også. :skya:

Nei.

Anonymkode: 4ee8f...c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok reklame her nå ihvertfall! Siden er treg og kliss lik Kvinneguiden. Da har eierne fått vilja si, og godt er nå det. Å lytte til brukerne blir for dumt. 

Æsj, DIB var bedre før. Men, det får vi ikke gjort noe med. Dessverre...

Anonymkode: 1f984...74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg husker da den forrige utgaven var ny. Mange klaget. Den gamle var bedre. Den gamle var mer brukervennlig. Alle likte den gamle best.

Jeg syns denne versjonen var fin jeg. Savner ingenting ved den gamle. Tommel opp!

HI

Anonymkode: 96aef...629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pyton. MYE mindre oversiktlig og mye mer scrolling for å finne det man vil se på. Tror jeg dropper ut nå.

Anonymkode: 0c258...669

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men går det veldig tregt hos alle, eller bare hos meg? Før kom jeg fortere fra side til side. Nå laster den leeenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tregt her også. Er sliten i tommelen allerede. Blir alt for mye scrolling. Hva er vitsen med å ha brukernavnet i et så stort felt? Dette er en skikkelig nedtur altså! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg har hørt går det ekstra tregt nå fordi de fortsatt oppdaterer forumet. Forhåpentligvis går ting raskere snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...