Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #126 Skrevet 16. mars 2017 8 minutter siden, PRobert skrev: Hva har det å si om jeg er moderator? Jeg bryter ingen regler ved å mene at det er sytete å klage over vondt i fingeren etter å sveipe ned på tlf Fordi du svarer som brukermoderator og er ufin mot en bruker som ikke fortjener det. Anonymkode: 08aa1...93a
Marriet Skrevet 16. mars 2017 #127 Skrevet 16. mars 2017 22 minutter siden, PRobert skrev: Hva har det å si om jeg er moderator? Jeg bryter ingen regler ved å mene at det er sytete å klage over vondt i fingeren etter å sveipe ned på tlf Du representerer jo forumet på en eller annen måte. Tar seg ikke særlig bra ut å svare på den måten da. Men det skjønner du kanskje når såpass mange har reagert?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #128 Skrevet 16. mars 2017 Dette var kjipe greier! Har ikke prøvd fra pc, men fra mobil synes jeg dette var veldig dårlig. Uoversiktlig og masete layout!! Anonymkode: 789da...c13
Admin Skrevet 16. mars 2017 #129 Skrevet 16. mars 2017 3 minutter siden, Alevie skrev: Du, Ann Christin? Hvem er denne PRobert egentlig? Hvis hans ansvar er teknisk foreslår jeg at han holder seg til det tekniske og overlater kontakten med brukerne til deg. Hvis hans ansvar er å være et ansikt utad for Egmont foreslår jeg at Egmont finner et bedre ansikt. Fortrinnsvis et som ikke er klysete og ser egotrippet ut på lang avstand. Hvis han bare er noen som er utpekt som BM, sånn helt uten videre, så foreslår jeg at han blir nedgradert til vanlig bruker sånn helt uten videre. PRobert er en ny brukermoderator under opplæring. Det står i oversikten over moderatorer på ris & ros. Og når du siterte meg så minte det meg på en ny og nyttig funksjon denne versjonen har, nemlig at man kan tagge andre brukere @Alevie f.eks
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #130 Skrevet 16. mars 2017 2 minutter siden, Ann Christin skrev: PRobert er en ny brukermoderator under opplæring. Det står i oversikten over moderatorer på ris & ros. Da har dere noe å jobbe med Anonymkode: 08aa1...93a
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #131 Skrevet 16. mars 2017 6 minutter siden, Ann Christin skrev: PRobert er en ny brukermoderator under opplæring. Det står i oversikten over moderatorer på ris & ros. Og når du siterte meg så minte det meg på en ny og nyttig funksjon denne versjonen har, nemlig at man kan tagge andre brukere @Alevie f.eks Hva med alle de andre som står under moderatorer i medarbeiderlisten, de står ikke på oversikten på ris&ros? Anonymkode: 08aa1...93a
Admin Skrevet 16. mars 2017 #132 Skrevet 16. mars 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hva med alle de andre som står under moderatorer i medarbeiderlisten, de står ikke på oversikten på ris&ros? Anonymkode: 08aa1...93a Resterende er forumansvarlig, ansatte hos Egmont eller tekniske.Skal se om jeg får byttet navn på kategorien da den ikke stemmer der nei.
☆☆☆ Skrevet 16. mars 2017 #133 Skrevet 16. mars 2017 10 minutter siden, Alevie skrev: Vel, da har jeg fremlagt mitt forslag om hva som burde skje videre. Litt hårsår?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #134 Skrevet 16. mars 2017 Akkurat nå, Ann Christin skrev: Resterende er forumansvarlig, ansatte hos Egmont eller tekniske.Skal se om jeg får byttet navn på kategorien da den ikke stemmer der nei. I føkge den så er det ny forumansvarlig og flere brukermoderatorer Anonymkode: 08aa1...93a
Admin Skrevet 16. mars 2017 #135 Skrevet 16. mars 2017 1 minutt siden, Alevie skrev: Sånn som dette? (Der ble den ikke blå, men trykk inn på svaret så ser du at jeg vet) Uhm, ja, tenke at evt andre brukere som kom inn nå kunne lese, men flere ganger er bare bra
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #136 Skrevet 16. mars 2017 2 minutter siden, 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 skrev: Litt hårsår? Så innmari koselig brukernavn du hadde Kan man ha brukernavn med bare tegn altså Anonymkode: 08aa1...93a
Admin Skrevet 16. mars 2017 #137 Skrevet 16. mars 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: I føkge den så er det ny forumansvarlig og flere brukermoderatorer Anonymkode: 08aa1...93a PRobert, Kira og Kelly Taylor er brukermoderatorer, jeg er admin og resten er diverse ansatte hos Egmont.
☆☆☆ Skrevet 16. mars 2017 #138 Skrevet 16. mars 2017 1 minutt siden, Alevie skrev: Nei, men jeg synes at når det mangler så pass med sosiale antenner så er dette ikke en person det er heldig å ha som brukermoderator. Dette blir... hva var det det svenske selskapet het igjen? Mod-IS? Det blir dem om igjen. Dog, det tok en stund, men så lærte Egmont seg at dette fungerte ikke. Hallo! Det var ein uheldig kommentar, ja. Kva med å berre kommentere det, "denne var unødvendig synes eg", og vere ferdig med saka? Dette blir å skyte spurv med kanoner.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #139 Skrevet 16. mars 2017 1 minutt siden, Ann Christin skrev: PRobert, Kira og Kelly Taylor er brukermoderatorer, jeg er admin og resten er diverse ansatte hos Egmont. Takk for svar Anonymkode: 08aa1...93a
Urwa Skrevet 16. mars 2017 #140 Skrevet 16. mars 2017 (endret) Likte det gamle bedre. Endret 16. mars 2017 av Urwa
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #141 Skrevet 16. mars 2017 Hvordan rapporterer man innlegg nå? Finner ikke noen knapp for det. Anonymkode: 1f984...74f
Admin Skrevet 16. mars 2017 #142 Skrevet 16. mars 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan rapporterer man innlegg nå? Finner ikke noen knapp for det. Anonymkode: 1f984...74f Øverst på hver innlegg står det "Rapporter innlegg" i litt svak skrift. Ved siden av "skrevet for 2 minutter siden". Og er du på mobil er det et lite flagg på samme sted.
Marriet Skrevet 16. mars 2017 #143 Skrevet 16. mars 2017 5 timer siden, Marriet skrev: Men hvorfor skal man ikke lenger få se hvem som liker? Mulig det har blitt svart på lenger oppi her, men da har det i såfall gått meg hus forbi. Synes det er et usosialt grep å fjerne den funksjonen. Nekter vi å svare på dette eller?
Superdolly Skrevet 16. mars 2017 #144 Skrevet 16. mars 2017 Jeg prøver jeg også: Hvorfor får vi ikke lenger se hvem som har likt et innlegg? Altså hvorfor som i "hva er grunnen"? Og hva er greia med den merkelappen "Populært" som hopper av og på innleggene?
Admin Skrevet 16. mars 2017 #145 Skrevet 16. mars 2017 6 minutter siden, Marriet skrev: Nekter vi å svare på dette eller? Den gikk jeg faktisk glipp av. Funksjonen på forumet er slik at man ikke kan se hvem som har likt innlegget. 1 minutt siden, Superdolly skrev: Jeg prøver jeg også: Hvorfor får vi ikke lenger se hvem som har likt et innlegg? Altså hvorfor som i "hva er grunnen"? Og hva er greia med den merkelappen "Populært" som hopper av og på innleggene? Den dukker opp når det kommer en viss menge innlegg i tråden innenfor en viss tid.
Superdolly Skrevet 16. mars 2017 #146 Skrevet 16. mars 2017 2 minutter siden, Ann Christin skrev: 1.Den gikk jeg faktisk glipp av. Funksjonen på forumet er slik at man ikke kan se hvem som har likt innlegget. 2.Den dukker opp når det kommer en viss menge innlegg i tråden innenfor en viss tid. 1. Det har vi fått med oss. Vi lurer på hvorfor vi ikke lenger skal få se dette. Altså: Hva er grunnen til at dette ikke lenger skal vises? 2. Ok, takk for svar.
sug lut Skrevet 16. mars 2017 #147 Skrevet 16. mars 2017 Det er vel helst slik at dere har VALGT å ikke la det være åpent hvem som har likt hva? Og i så fall hadde det vært greit å vite hva som er begrunnelsen.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #148 Skrevet 16. mars 2017 Hva er poenget med at innlegg kan deles på fb, Google og gud vet hva? Anonymkode: 1f984...74f
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #149 Skrevet 16. mars 2017 Hvorfor gir snarveiene pop-vinduer? Utrolig irriterende. Det her er så tungvint at jeg blir sprø, for en trasig oppdatering Anonymkode: 08aa1...93a
Admin Skrevet 16. mars 2017 #150 Skrevet 16. mars 2017 2 timer siden, Superdolly skrev: 1. Det har vi fått med oss. Vi lurer på hvorfor vi ikke lenger skal få se dette. Altså: Hva er grunnen til at dette ikke lenger skal vises? 2. Ok, takk for svar. Fordi programvaren er bygd opp slik, skal noe annet gjøres utad må dette programmeres om og det er ikke noe vi har mulighet for per nå. Da må det evt vurderes ved neste tekniske gjennomgang. 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva er poenget med at innlegg kan deles på fb, Google og gud vet hva? Anonymkode: 1f984...74f Rett og slett en fuksjon som er bygget inn i forumet da tydeligvis alt skal kunne deles om dagen. Det var også mulig på det gamle forumet, bare at man selv måtte klippe og lime inn adressen for innlegget. 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor gir snarveiene pop-vinduer? Utrolig irriterende. Det her er så tungvint at jeg blir sprø, for en trasig oppdatering Anonymkode: 08aa1...93a Tenker du på menyer og slikt eller noe annet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå