Gå til innhold

Ja, her var det skjedd ting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man redigerer tekst, kan andre gå tilbake å se på opprinnelig tekst?

Anonymkode: 2c031...733

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Ann Christin skrev:

At man kunne slette innlegg bakover i tid ja.

Vi utviser skjønn, men om noen systematisk går inn for å misbruke en feil i systemet vil det få følger på lik linje med regelbrudd. Nå er uansett fuksjonen borte, og det vil ikke bli noe problem ut av det :)

Det er greit at feilen er borte. Men man kan ikke straffe noen for regelbrudd som dere selv har åpnet opp for, det går bare ikke an å gjøre sånn. Snakk om å være politi. Jeg skjønte ikke at det var en feil, før den var borte igjen. Hvordan skulle folk vite at det var en feil?

Anonymkode: 08aa1...93a

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når man redigerer tekst, kan andre gå tilbake å se på opprinnelig tekst?

Anonymkode: 2c031...733

Nei, det som står i innlegget er det som er mulig å se, ingen kan se noe annet.

Det er greit at feilen er borte. Men man kan ikke straffe noen for regelbrudd som dere selv har åpnet opp for, det går bare ikke an å gjøre sånn. Snakk om å være politi. Jeg skjønte ikke at det var en feil, før den var borte igjen. Hvordan skulle folk vite at det var en feil?

Anonymkode: 08aa1...93a

Derfor utvising av skjønn, men det står også i regelverket vårt at innlegg ikke slettes på oppfordring. Og første steg av en advarsel er påminnelse på pm, evt om man hadde fortsatt da ville det bli sett alvorlig på.

Skrevet
5 minutter siden, Ann Christin skrev:

Nei, det som står i innlegget er det som er mulig å se, ingen kan se noe annet.

Derfor utvising av skjønn, men det står også i regelverket vårt at innlegg ikke slettes på oppfordring. Og første steg av en advarsel er påminnelse på pm, evt om man hadde fortsatt da ville det bli sett alvorlig på.

At det står i regelverket at innlegg ikke blir slettet på oppfordring er greit det. Men det er jo ikke det som ville skjedd hvis noen hadde brukt muligheten til å slette innlegg selv når det var mulig. 

Anonymkode: 1f984...74f

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

At det står i regelverket at innlegg ikke blir slettet på oppfordring er greit det. Men det er jo ikke det som ville skjedd hvis noen hadde brukt muligheten til å slette innlegg selv når det var mulig. 

Om noen hadde gjort det hadde de fått en påminnelse om at det er en glipp i systemet og at innlegg ikke skal slettes, om man evt fortsetter vil det kunne føre til advarsel. Om de hadde valgt å fortsette da er jo opp til hver enkelt person.

Skrevet
3 minutter siden, Ann Christin skrev:

Om noen hadde gjort det hadde de fått en påminnelse om at det er en glipp i systemet og at innlegg ikke skal slettes, om man evt fortsetter vil det kunne føre til advarsel. Om de hadde valgt å fortsette da er jo opp til hver enkelt person.

Vil det si at dere sitter og overvåker brukere?

Skrevet

Det er i hvert fall helt håpløst å lese fra mobil. Før kunne jeg ligge på sengen og lese litt, nå må jeg scrolle nedover for annenhver setning eller noe slikt. Det blir altfor slitsomt. Kommer kanskje til å stikke innom en gang imellom, men kommer ikke til å bruke dette forumet daglig, slik jeg har gjort i snart 14 år(!) Samme layout som kvinneguiden, og den er også helt håpløs å bruke fordi du må scrolle så ekstremt mye for å få lest noe.

Anonymkode: bcfc5...9ea

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vil det si at dere sitter og overvåker brukere?

Nei, det har vi verken tid, lyst eller mulighet til, men i f.eks nye tråder ville det fort blitt synlig da evt sitat av slettede innlegg fortsatt blir stående.

Skrevet

Ser at det er like håpløst å lese fra datamaskin som fra mobil. Det er så mye mellomrom og luft at man må scrolle mange ganger i minuttet. Helt uaktuelt å bruke noe særlig for min del. Jaja, like greit kanskje, så kan jeg finne meg en ny hobby.

Skrevet

Liker det. Jeg syns det er oversiktlig og greit. Ser freshere ut. Jeg er vant til Kvinneguiden sin layout da, og denne er jo helt lik, så mulig det er derfor jeg ikke syns forandringen er til det verre ;)

Skrevet

Men hvorfor skal man ikke lenger få se hvem som liker? Mulig det har blitt svart på lenger oppi her, men da har det i såfall gått meg hus forbi. Synes det er et usosialt grep å fjerne den funksjonen.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ser at det er like håpløst å lese fra datamaskin som fra mobil. Det er så mye mellomrom og luft at man må scrolle mange ganger i minuttet. Helt uaktuelt å bruke noe særlig for min del. Jaja, like greit kanskje, så kan jeg finne meg en ny hobby.

Kan du ta en screenshot og vise hva du mener? For hvis du holder tlf rett opp (portrait) er det veldig oversiktelig og greit altså.. 

Skrevet
34 minutter siden, PRobert skrev:

Kan du ta en screenshot og vise hva du mener? For hvis du holder tlf rett opp (portrait) er det veldig oversiktelig og greit altså.. 

Her er screenshot. Ja, det er oversiktlig, slik det blir med voldsomt mye luft. På screenshoten ser du tre setninger, og så må du scrolle. Det er all scrollingen som er problemer, blir jo helt utslitt i fingeren av det.

image.jpg

Skrevet
12 timer siden, PRobert skrev:

Det er elendig forumskikk og vil ikke aksepteres:) 

Det kunne man jo før også. Bare man gjorde det innen tidsfristen. Og inne i sitater går det vel ikke? 

Anonymkode: bff32...625

Skrevet

Er det ikke mulig å endre slik at man kommer til det siste innlegget man IKKE har lest? Er så slitsomt å skrolle og lete til man kommer til der det er nytt innlegg i en tråd.

Anonymkode: 29b67...d0f

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det ikke mulig å endre slik at man kommer til det siste innlegget man IKKE har lest? Er så slitsomt å skrolle og lete til man kommer til der det er nytt innlegg i en tråd.

Anonymkode: 29b67...d0f

Ved å trykke på prikken/stjerna ved siden av innlegget kommer man til første uleste innlegg.

Skrevet
3 timer siden, valnøtta skrev:

Hvor er dette blitt av, hvor er alle de gamle emnene jeg fulgte, de har blitt borte i løpet av natten? I går kunne jeg se alt helt tilbake til starten her. Hvorfor skjuler dere denne informasjonen for oss, når den tydeligvis er tilgjengelig??

Dette skrev jeg i går kveld: "Nå fant jeg plutselig alle gamle emner jeg har fulgt, gikk helt tilbake til 2014 når jeg ble medlem. Ikke mindre enn 227 sider med gamle varsler,"

Det øverste i dag. Jeg klarer ikke å sitere begge

Kan du svare på dette Ann Christin?

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Her er screenshot. Ja, det er oversiktlig, slik det blir med voldsomt mye luft. På screenshoten ser du tre setninger, og så må du scrolle. Det er all scrollingen som er problemer, blir jo helt utslitt i fingeren av det.

image.jpg

Da foreslår jeg at du trener.  Det er ikke normalt å bli så utslitt av å sveipe med tommelen at man må skrive om det. 

Skrevet
2 minutter siden, PRobert skrev:

Da foreslår jeg at du trener.  Det er ikke normalt å bli så utslitt av å sveipe med tommelen at man må skrive om det. 

Wow, for en drittkommentar fra en brukermoderator

Skrevet
10 minutter siden, PRobert skrev:

Og du er faktisk en brukermoderator? Som svarer folk slik? Ja, er det sånn dette forumet skal være nå? Det ER faktisk veldig irriterende å måtte scrolle så mye pga et dårlig layout. Og et HAV med reklame. 

Anonymkode: b2077...066

Skrevet

Hva har det å si om jeg er moderator?  Jeg bryter ingen regler ved å mene at det er sytete å klage over vondt i fingeren etter å sveipe ned på tlf :)

Skrevet

Og du er faktisk en brukermoderator? Som svarer folk slik? Ja, er det sånn dette forumet skal være nå? Det ER faktisk veldig irriterende å måtte scrolle så mye pga et dårlig layout. Og et HAV med reklame. 

Anonymkode: b2077...066

Da foreslår jeg at du bytter layout til default helt nederst på siden, da slipper du reklame:)

Skrevet
12 minutter siden, PRobert skrev:

Oi! For en ufyselig kommentar fra en forumansvarlig!

Nei, det er ikke "normalt", men hva så? Det burde ikke være nødvendig å skrive dette heller, men til opplysning har jeg en kronisk nevrologisk sykdom som blant annet går ut over utholdenhet i muskulaturen. Jeg er definitivt ikke den eneste med denne sykdommen eller andre sykdommer som gir økt trettbarhet i muskulatur og/eller nedsatt muskelstyrke og trening hjelper ikke på dette, men jeg skjønner utifra kommentaren din at dette forumet ikke lenger er for oss.

Forøvrig ble det også nevnt av en eller flere andre tidligere i tråden at det ble altfor mye scrolling.

Skrevet
22 minutter siden, valnøtta skrev:

Dette skrev jeg i går kveld: "Nå fant jeg plutselig alle gamle emner jeg har fulgt, gikk helt tilbake til 2014 når jeg ble medlem. Ikke mindre enn 227 sider med gamle varsler,"

Det øverste i dag. Jeg klarer ikke å sitere begge

Kan du svare på dette Ann Christin?

Forumet er fortsatt ikke ferdig med å tilrettelegge alt så ting kan forsvinne litt og dukke opp igjen ser det ut til. Om det fortsatt er borte når serverne og forumet er ferdig med å jobbe skal jeg se på det.

Når det gjelder "luft" mellom innlegg er ikke det noe vi får gjort noe med dessverre, det er slikt forumet er lagt opp så med mindre IPS forandrer oppsettet får ikke vi forandret noe med det.

Skrevet
Akkurat nå, Ann Christin skrev:

Forumet er fortsatt ikke ferdig med å tilrettelegge alt så ting kan forsvinne litt og dukke opp igjen ser det ut til. Om det fortsatt er borte når serverne og forumet er ferdig med å jobbe skal jeg se på det.

Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...