Gå til innhold

Ja, her var det skjedd ting

Anbefalte innlegg

Skrevet
28 minutter siden, Ann Christin skrev:

Når du trykker på forsside og så scroller nedover står det jo slik hos meg, gjør det ikke det hos deg?

bilde.png

Joda, men det er fremdeles tungvint

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Ann Christin skrev:

Mhm, og den infoen skal ikke google ha da det går på personvern.

Vil det si at man via google kan få kontaktinfo om de som har trykket "liker" i gamle innlegg??

Anonymkode: 6c56f...e94

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vil det si at man via google kan få kontaktinfo om de som har trykket "liker" i gamle innlegg??

Det lurer jeg og på??

Anonymkode: 08aa1...93a

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En annen ting som andre også har påpekt, er at det er mer tungvindt å klikke seg mellom de ulike forumene. Tenker jeg tilbake til den hovedversjonen som var før den vi hadde inntil i går, så var det MYE enklere å klikke seg mellom forumene. I tillegg var det en boks på høyre side den gangen hvor man fikk opp nyeste svar og i hvilke forum, dermed var det bare å klikke seg mellom trådene man fulgte med i der. Supert brukervennlig. Også mye enklere tilgang til de ulike svarene.

Tenker du på mobil eller pc nå, anbefaller uansett nå å gå inn på forumforsiden og ikke DIB/BIM forumene om man skal navigere lettere. Da får man opp en mye bedre oversikt.

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva mener du?

Google fikk, pga en feil, informasjon om hvem som likte hvilke innlegg. Brukernavn og annen informasjon. Det er ikke informasjon google trenger å vite, derfor fjerner vi funksjonen.

Skrevet
Akkurat nå, Ann Christin skrev:

Tenker du på mobil eller pc nå, anbefaller uansett nå å gå inn på forumforsiden og ikke DIB/BIM forumene om man skal navigere lettere. Da får man opp en mye bedre oversikt.

Google fikk, pga en feil, informasjon om hvem som likte hvilke innlegg. Brukernavn og annen informasjon. Det er ikke informasjon google trenger å vite, derfor fjerner vi funksjonen.

Hva slags annen informasjon?Hva med informasjonen dere allerede har gitt de? Hvordan kan dere gjøre en så stor feil, hvor dere slipper ut informasjon om brukerene deres?

Skrevet
2 minutter siden, Alevie skrev:

1. Er du teknisk personell? Hvorfor reflekteres ikke det i profilen din?

2. Hvorfor har du en underbukse til profilbilde?

3. Det er en mulighet som ikke burde være der. Det er hele poenget. Den muligheten tjener ikke til noe godt. Greit hvis den er der i si, en fem minutter. Slik at folk kan angre på noe de ser ble feil (postet i feil tråd, laget et innlegg i feil forumskategori, eller lign). Men når den er den hele tiden kan det hende at noen føler seg fristet å utvise "elendig forumskikk"

1. Det står brukermoderator under nicket, ser nå at det muligens er litt utydelig på denne versjonen av forumet.

3. Og ja, funksjonen skal ikke være der så takk for at du gjorde oss oppmerksomme på det. Selv i løpet av fem minutter skulle de tikke vært lov da noen diskusjoner drar seg over flere sider på kort tid.

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, google får ikke vite noe om noe, annet et det som er utad i forumet nå og som dere kan se.

Skrevet

Hva slags annen informasjon?Hva med informasjonen dere allerede har gitt de? Hvordan kan dere gjøre en så stor feil, hvor dere slipper ut informasjon om brukerene deres?

Ingen informasjon er kommet ut, og det vil heller ikke gjøre det da funksjonen som sagt er skrudd av.

Skrevet
1 minutt siden, Ann Christin skrev:

1. Tenker du på mobil eller pc nå, anbefaller uansett nå å gå inn på forumforsiden og ikke DIB/BIM forumene om man skal navigere lettere. Da får man opp en mye bedre oversikt.

2. Google fikk, pga en feil, informasjon om hvem som likte hvilke innlegg. Brukernavn og annen informasjon. Det er ikke informasjon google trenger å vite, derfor fjerner vi funksjonen.

1. Jeg har alltid bare brukt pc. Hele poenget var at man slapp å gå via forumforsiden, man hadde alltid alle forum ett klikk unna. Nå krever det flere klikk for å få oversiktene. Men det er kanskje det dere gjør for å få flere klikk på sidene for å selge mer reklame?

2. Hva gjør dere for å sikre brukere som har trykket "liker" i gamle tråder og brukerinformasjonen. Det er en skandale om dette blir liggende - da må dere heller kreve å få slettet alle gamle tråder fra nettet! Dette må dere komme med helt klare svar på, ikke "tror".

Skrevet

1. Jeg har alltid bare brukt pc. Hele poenget var at man slapp å gå via forumforsiden, man hadde alltid alle forum ett klikk unna. Nå krever det flere klikk for å få oversiktene. Men det er kanskje det dere gjør for å få flere klikk på sidene for å selge mer reklame?

2. Hva gjør dere for å sikre brukere som har trykket "liker" i gamle tråder og brukerinformasjonen. Det er en skandale om dette blir liggende - da må dere heller kreve å få slettet alle gamle tråder fra nettet! Dette må dere komme med helt klare svar på, ikke "tror".

1. Om du tenker på hurtigmeny skal jeg høre om denne i morgen. Du tenker at man trykker på BIM også dukker underforumene opp nedover på en meny under e.l.?

2. Dette er noe vi har full oversikt så det er ingen grunn til å være bekymret for at informasjon har havnet hos Google. De vet allerede mer enn nok om oss for de som bruker android telefon så vi har ingen planer om å la de få vite mer.

Skrevet

Hve er meningsmåling som ligger under opprett nytt emne? Hva menes med spørsmålet der?

"Offentliggjør navn på de som står bak stemmene?"

Skrevet

Veldig lite leservennlig. Brukernavn er altfor stort over hvert svar, det er langt mellom svarene og derfor mye scrolling. Men det VERSTE er at det finnes veldig lite markering på hvor ett svar slutter og et annet starter. Så man må hele tiden lete og orientere seg. Veldig slitsomt, og jeg frykter dette var døden for et aktivt og levende forum som jeg har vært veldig glad i. Jeg trenger et forum der jeg innimellom raskt kan skumlese gjennom både innleggstitler og svar. Nå ble det bare scrolling og leting. 

Skrevet

Liker det virkelig ikke! Likte det slik som det var.  Blir garantert ikke å bruke forumet like mye som tidligere hvis det ikke endres tilbake.

Lite brukervennlig og uoversiktlig. 

Skrevet

Hm, i default er det ikke reklame (foreløpig). :)

Anonymkode: 1f984...74f

Skrevet

Jeg syns ikke det er så ille? Kanskje det har skjedd en del i løpet av natten, for på min telefon er sidene oversiktlige og fine. Ingenting som tar uforholdsmessig stor plass og enkelt å se hvor de forskjellige innleggene starter og stopper. 

At man kan gå til fremsiden uten å scrolle helt opp er flott! 

Foreløbig savner jeg at man kan se hvem som trykker liker, men jeg har ikke testet ut så mye enda. 

Skrevet
7 timer siden, PRobert skrev:

Det er elendig forumskikk og vil ikke aksepteres:) 

Men bare for å jævles litt - hva har du tenkt å gjøre med det, eventuelt? Tvangsgjenopprette innlegget man slettet? For da begynner det å bli smått surrealistisk her, om man tvangsgjenoppretter ting brukeren virkelig ikke ville ha der, og samtidig sletter alt som er i nærheten av levende, slik det i perioder har blitt praktisert her.

Skrevet

Fra data er det ok synes jeg.

Fra mobil ble det ALT for store reklamer og for mye scrolling.

Og j****** irriterende at alle gamle varslinger ble borte!!!

Anonymkode: 1503a...11b

Skrevet
8 timer siden, PRobert skrev:

Dette forumskallet er veldig bra på mobil, bedre enn tapatalk til og med synes jeg. 

Praktisk at man kan lage snarvei på skrivebordet rett inn på forumet:)

Mange klager på ting jeg ikke vet hva er :) kildekode,  adblocks osv. Stiller visst ikke så høye krav jeg 😀 Sikkert like greit jeg ikke er så avansert av meg.

Jada, jeg er ikke så smart... :nigo:

Skrevet
51 minutter siden, sug lut skrev:

Men bare for å jævles litt - hva har du tenkt å gjøre med det, eventuelt? Tvangsgjenopprette innlegget man slettet? For da begynner det å bli smått surrealistisk her, om man tvangsgjenoppretter ting brukeren virkelig ikke ville ha der, og samtidig sletter alt som er i nærheten av levende, slik det i perioder har blitt praktisert her.

Om noe slettes har vi oversikten over dette. Nå er glippen fikset, men om noen f.eks hadde benyttet seg av denne og tatt seg en sletteraid på seg selv ville det blitt håndhevet som andre regelbrudd.

Skrevet
49 minutter siden, sug lut skrev:

8 timer siden, PRobert skrev:

Det er elendig forumskikk og vil ikke aksepteres:) 

Ref denne her. http://www.klikk.no/forum/foreldre/topic/144310658-barn-som-spiller-gta/

Skrevet (endret)
7 minutter siden, Ann Christin skrev:

Om noe slettes har vi oversikten over dette. Nå er glippen fikset, men om noen f.eks hadde benyttet seg av denne og tatt seg en sletteraid på seg selv ville det blitt håndhevet som andre regelbrudd.

øasldkjfaløskdjf

Ok, sorry at jeg er treg, men hvilken glipp? At man kunne slette sine innlegg bakover i tid? Det er i så fall bra. Men korttidsvinduet for sletting håper jeg består.  Det kan jeg forøvrig sjekke umiddelbart.

Nei, det eneste jeg kunne var å redigere bort alt av tekst.

Endret av sug lut
Skrevet
11 minutter siden, Ann Christin skrev:

Hvordan kunne det blitt håndhevet som et regelbrudd, når slettefunksjonen var det på grunn av en feil fra dere? Skulle man blitt straffet pga en feil fra dere?

Skrevet
18 minutter siden, sug lut skrev:

øasldkjfaløskdjf

Ok, sorry at jeg er treg, men hvilken glipp? At man kunne slette sine innlegg bakover i tid? Det er i så fall bra. Men korttidsvinduet for sletting håper jeg består.  Det kan jeg forøvrig sjekke umiddelbart.

Nei, det eneste jeg kunne var å redigere bort alt av tekst.

At man kunne slette innlegg bakover i tid ja. Og ikke redigere slik du gjorde, men faktisk slettet. Menvi får ikke gjenopprettet noe.

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan kunne det blitt håndhevet som et regelbrudd, når slettefunksjonen var det på grunn av en feil fra dere? Skulle man blitt straffet pga en feil fra dere?

Vi utviser skjønn, men om noen systematisk går inn for å misbruke en feil i systemet vil det få følger på lik linje med regelbrudd. Nå er uansett fuksjonen borte, og det vil ikke bli noe problem ut av det :)

Skrevet

Blir helt sliten av dette her...

Anonymkode: 2c031...733

Skrevet
9 timer siden, valnøtta skrev:

Nå fant jeg plutselig alle gamle emner jeg har fulgt, gikk helt tilbake til 2014 når jeg ble medlem. Ikke mindre enn 227 sider med gamle varsler, haha :)

Håper dere kan få tilbake smileyene som var før, det var ganske stusselig utvalg nå

Hvor er dette blitt av, hvor er alle de gamle emnene jeg fulgte, de har blitt borte i løpet av natten? I går kunne jeg se alt helt tilbake til starten her. Hvorfor skjuler dere denne informasjonen for oss, når den tydeligvis er tilgjengelig??

Skrevet (endret)

Testing testing 

Endret av Evablaum
Ingen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...