Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #2 Skrevet 14. mars 2017 Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har peiling på hva slags bh'er folk har på seg når jeg treffer dem.. Anonymous poster hash: d6f5d...665
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #3 Skrevet 14. mars 2017 Nei, bh uten padding er helt in. Anonymous poster hash: 20df9...3b4
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #4 Skrevet 14. mars 2017 Så lenge jeg slipper å se brystvortene gjennom klærne eller at brystene er i nivå med navlen, er det helt ubetydelig hvilken bh folk har på. Anonymous poster hash: 3f303...e29
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2017 #5 Skrevet 15. mars 2017 Hva teller som padding? Bhene mine har ikke ekstra "puter" som pusher opp og gjør de større... Men de er tjukke nok til at brystvortene mine ikke synes gjennom bhen så sammenlignet med de ett-lags bhene jeg tenker er "uten padding", så er de gjerne med padding ja.. Synes det er utrolig pinlig å i det hele tatt SE andre damer hvor jeg også ser brystvortene gjennom tskjortene... Anonymous poster hash: a3bdc...f37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå