Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #1 Skrevet 14. mars 2017 Min lille skal det på mandag. Gruer meg veldig til både undersøkelsen og narkosen, samt det å få svar på bildene. Hvor langt tid tok det til dere fikk svar? Anonymous poster hash: dd59d...36c
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #3 Skrevet 14. mars 2017 Fikk svar samme dag Lykke til. Så fort. Fikk beskjed om to uker. Hva var grunnen til at dere tok mr? Her er det pga stort hodeomkrets og forsinket utvikling😔 Anonymous poster hash: dd59d...36c
Gjest Skrevet 14. mars 2017 #4 Skrevet 14. mars 2017 Så fort. Fikk beskjed om to uker. Hva var grunnen til at dere tok mr? Her er det pga stort hodeomkrets og forsinket utvikling Anonymous poster hash: dd59d...36c Hos så oppdaget de kraniosynostose i kraniet da han var 6 uker gammel. Tok Mr og Ul da han var ca 8 uker og fikk snakke med lege samme dag. Hadde ikke holdt ut 14 dager i uvitenhet ang dette nei. Har også tatt Mr i etterkant, men da grunnet mistanke om sammenvoksninger, noe det ikke var. Gammel er barnet ditt da?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #5 Skrevet 14. mars 2017 Tantebarnet tok MR av hodet da hun var 3 år. Gikk veldig greit, fikk en lett narkose og sov seg gjennom det. Våkner opp og fikk en is, lå litt og slappet av før de reiste hjem. Anonymous poster hash: b2ecb...8e3
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #6 Skrevet 14. mars 2017 Hos så oppdaget de kraniosynostose i kraniet da han var 6 uker gammel. Tok Mr og Ul da han var ca 8 uker og fikk snakke med lege samme dag. Hadde ikke holdt ut 14 dager i uvitenhet ang dette nei. Har også tatt Mr i etterkant, men da grunnet mistanke om sammenvoksninger, noe det ikke var. Gammel er barnet ditt da? Han er tre år. Uff jeg får prøve å si noe om på journalskriving om at det vil bli vanskelig å vente lenge på svar. Anonymous poster hash: dd59d...36c
Gemini77 Skrevet 14. mars 2017 #7 Skrevet 14. mars 2017 Min sønn var 6 år så slapp narkose men fikk svar etter 1 time.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #8 Skrevet 14. mars 2017 Lurer litt på dette: dere som har fått MR. Mini har falt ett par ganger med hodet på gulvet (parkett) og en gang på flisene på kjøkknet. Når han falt på flisene så spydde han, men ikke de andre gangene når han har falt på parketten. Jeg går konstant å bekymrer meg for om dette har gitt noe varige men. Tror dere fastlegen kan gi oss MR på det grunnlaget? flise episoden når vi var på legevakten så sa de bare at han har hatt hjernerystelse. Han spydde ikke før nesten 6-7 timer senere. Mistenker ikke noe egentlig men er bare bekymret. Mannen sier at det mest sannsynlig har gått bra, sier at barn stadig vekk faller og slår. Han sier jeg er hysterisk. Som mamma så blir jeg jo bare bekymret og har det alltid i bakhodet når han løper hele tiden om at han skal slå HODET igjen. Anonymous poster hash: 0dde1...565
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #9 Skrevet 14. mars 2017 Sønnen min har tatt MR av hodet fire ganger. Da han var 4 mnd første gang, så 1, 2 og 3 år. Det gikk bra alle gangene, men han fikk narkosen i maske, så det var ikke noe morsomt den tida før han sovnet, men det går ganske fort da. Husker ikke helt hvor lang tid selve undersøkelsen tok. Det tok mellom 1 og 2 uker før vi fikk svar alle gangene Anonymous poster hash: 9da26...8c0
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #10 Skrevet 14. mars 2017 Han er tre år. Uff jeg får prøve å si noe om på journalskriving om at det vil bli vanskelig å vente lenge på svar. Anonymous poster hash: dd59d...36c Hvordan er han sent utviklet? Noen områder eller alle? Vi har også tatt mr av hodet pga stor omkrets. De fant ikke noe. Anonymous poster hash: 798fc...bef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå