Fandens Oldemor Skrevet 14. mars 2017 #1 Skrevet 14. mars 2017 Jeg legger ved bilde av tester jeg har tatt siden i går. Fra venstre: i går morges, i går ettermiddag, i dag morges. Usikker på DPO, kanskje 10-11? Ligner dette skyggestreker? Er det litt mystisk at den siste ikke er noe sterkere enn den første?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #2 Skrevet 14. mars 2017 Noen tester bare er sånn. Ville ha kjøpt en annen type og prøvd med det! Krysser fingrene for deg 😄 Anonymous poster hash: de617...ebc
Fandens Oldemor Skrevet 14. mars 2017 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2017 Noen tester bare er sånn. Ville ha kjøpt en annen type og prøvd med det! Krysser fingrene for deg 😄 Anonymous poster hash: de617...ebc Au da. Gjelder dette selv om jeg har brukt dem før og bare fått kritthvite resultat?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #4 Skrevet 14. mars 2017 Jeg burde formulert meg litt bedre ser jeg. Beklager ! Vil tro det er gyldig resultat, men noen tester bruker lang tid på å bli sterkere og trenger mer konsentrert HCG for å øke i styrke. Mine første tester var litt som dine Og da fikk positiv på ukesindikator. 😄 Anonymous poster hash: de617...ebc
Fandens Oldemor Skrevet 14. mars 2017 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2017 Jeg burde formulert meg litt bedre ser jeg. Beklager ! Vil tro det er gyldig resultat, men noen tester bruker lang tid på å bli sterkere og trenger mer konsentrert HCG for å øke i styrke. Mine første tester var litt som dine Og da fikk positiv på ukesindikator. 😄 Anonymous poster hash: de617...ebc Ah, hehe 😊 Godt å høre at du tror det er et gyldig resultat! 😃 Vil gjerne ha flere meninger, også.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #6 Skrevet 14. mars 2017 Ganske sikker på at du er gravid Testen burde bli sterkere strek på i overmorgen tenker jeg, kanskje allerede i morgen på morgenurin. Anonymous poster hash: fd826...832
Fandens Oldemor Skrevet 14. mars 2017 Forfatter #7 Skrevet 14. mars 2017 Ganske sikker på at du er gravid Testen burde bli sterkere strek på i overmorgen tenker jeg, kanskje allerede i morgen på morgenurin. Anonymous poster hash: fd826...832 Takk! Tenkte å ta en test i morgen også. Jeg føler meg i alle fall veldig gravid
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #8 Skrevet 14. mars 2017 Takk! Tenkte å ta en test i morgen også. Jeg føler meg i alle fall veldig gravid Unnskyld meg, er ikke du litt gammel til sånt. Du er jo oldermor og greier :biggrin: Lykke til Anonymous poster hash: f6597...566
Fandens Oldemor Skrevet 15. mars 2017 Forfatter #9 Skrevet 15. mars 2017 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Unnskyld meg, er ikke du litt gammel til sånt. Du er jo oldermor og greier Lykke til Anonymous poster hash: f6597...566 Haha, jeg er nok ikke i nærheten av å være en oldemor. Først har jeg mange år igjen før jeg blir en bestemor 😉 Det skal dog sies at jeg ligner veldig på en oldemor hver morgen.
Lessismore Skrevet 15. mars 2017 #10 Skrevet 15. mars 2017 Har aldri skjønt hva disse skyggestrekene alle spør om, er. For meg ser alle testene dine positive ut. 😃
Mumua Skrevet 15. mars 2017 #11 Skrevet 15. mars 2017 Ser absolutt positive ut! Drister meg til et gratulerer
Fandens Oldemor Skrevet 16. mars 2017 Forfatter #12 Skrevet 16. mars 2017 21 timer siden, Lessismore skrev: Har aldri skjønt hva disse skyggestrekene alle spør om, er. For meg ser alle testene dine positive ut. 😃 Jeg har heller ikke skjønt det helt. Men jeg gikk vel inn i bekymringsmodus og begynte å tenke noe sånt som "jøss, testene blir ikke noe sterkere farge på; dette må googles", og da var jeg jo i gang. Nå har de heldigvis begynt å bli sterkere i fargen 😊
Fandens Oldemor Skrevet 16. mars 2017 Forfatter #13 Skrevet 16. mars 2017 21 timer siden, Mumua skrev: Ser absolutt positive ut! Drister meg til et gratulerer Tusen takk! I morges var den utvilsomt positiv 😃
Lessismore Skrevet 16. mars 2017 #14 Skrevet 16. mars 2017 34 minutter siden, Fandens Oldemor skrev: Jeg har heller ikke skjønt det helt. Men jeg gikk vel inn i bekymringsmodus og begynte å tenke noe sånt som "jøss, testene blir ikke noe sterkere farge på; dette må googles", og da var jeg jo i gang. Nå har de heldigvis begynt å bli sterkere i fargen 😊 Så gøy! Gratulerer! 😃
Mumua Skrevet 16. mars 2017 #18 Skrevet 16. mars 2017 2 timer siden, Fandens Oldemor skrev: Tusen takk! I morges var den utvilsomt positiv 😃 Så gøy, da har vi nok termin med en ukes mellomrom eller noe slikt 😀
Fandens Oldemor Skrevet 17. mars 2017 Forfatter #20 Skrevet 17. mars 2017 Tusen takk, alle sammen! Gratulerer til deg også, Mumua! Da sees nok vi rundt omkring fremover
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #22 Skrevet 18. mars 2017 På 14.3.2017 den 20.33, Fandens Oldemor skrev: Jeg legger ved bilde av tester jeg har tatt siden i går. Fra venstre: i går morges, i går ettermiddag, i dag morges. Usikker på DPO, kanskje 10-11? Ligner dette skyggestreker? Er det litt mystisk at den siste ikke er noe sterkere enn den første? Mine vart like sterke på 25 dpo. Anonymkode: 14531...1e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå