Gå til innhold

Noen som har kuttet kontakten med familiemedlemmer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har store problemer med moren og stefaren min. De får meg til å føle meg som et dårlig menneske. Alt jeg gjør (og ikke gjør) er galt. De snakker dritt om de fleste andre også, så det er ikke bare meg det er noe galt med..

De gjør aldri noe som helst for å hjelpe eller støtte meg. Eldste barnet mitt er nå 11 år, og har overnattet en gang uten at vi har vært der. Vi kan spørre om barnepass og får som regel beskjed om at det ikke passer. Sier de en sjelden gang ja, avlyser de i siste liten.

Moren min har skjeldt meg ut, sagt utrolig stygge ting, og frosset meg ut ved å ikke snakke til meg på måneder.. Hun kan også true med at de ikke gidder å komme i bursdagen til et av barna feks om hun er sur for noe. hun spiller alltid på samvittigheten min, og jeg føler av og til at jeg får noe som likner angst dersom hun spør meg om noe..

Jeg har det derfor mye bedre med meg selv når jeg ikke er med dem og vurderer å kutte kontakten helt. Noen som har gjort noe liknende?

Anonymous poster hash: fd3a9...70e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og angrer ikke et sekund. Foreldre som aldri burde vært foreldre. Dessverre. Gjort alt de kan hele livet mitt for å prøve å ødelegge meg og mitt. Ville tvangsinnlegge meg når jeg fortalte om overgrep i nærmeste familie. De skulle på ferie må vite. Nei takke meg til psykopater! Har det mye bedre uten dem i livet mitt. Ja, det var tøft valg å ta, familie er liksom familie. Men noen ganger må man tenke kun på seg selv. Lykke til og klem til deg!

Anonymous poster hash: 41727...c52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...