Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #1 Skrevet 14. mars 2017 Min eksmann (fra et vestlig land)har opphold her som familiegjenforening p.g.a. våre felles barn. Barn han ikke har samvær med, sett på flere år eller betaler bidrag for😡 Nå fikk jeg kontaktet UDI, så håper jeg rasshølet blir sendt på hue og ræva ut av landet vårt! Han har ikke sett barna sine på 7 år, skylder enorme summer i bidrag. Anonymous poster hash: 087b9...e1f
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #2 Skrevet 14. mars 2017 Har han norsk statsborgerskap? Anonymous poster hash: 65c05...1fe
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #3 Skrevet 14. mars 2017 Har han norsk statsborgerskap? Anonymous poster hash: 65c05...1fe Nei, da hadde det ikke vært mulig å få kastet han ut 😉 Han har fått oppholdstillatelse siden han har barn her. Når han ikke oppfyller kravene til opphold så får han værså god dra! Jeg har prøvd å 7 år å få han til å treffe barna! Han er altfor opptatt av sine nye damer. Bor vist med en ny nå og de har kjøpt hus sammen. Alt står selvfølgelig på henne, så nav innkreving kommer ingen vei. Anonymous poster hash: 087b9...e1f
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #4 Skrevet 14. mars 2017 Da har systemet sviktet hvis han har fått opphold på humanitært grunnlag i sju år. Bra du melder i fra! Kan du ikke få bidrag via nav? Anonymous poster hash: 3f0d8...692
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #5 Skrevet 14. mars 2017 Da har systemet sviktet hvis han har fått opphold på humanitært grunnlag i sju år. Bra du melder i fra! Kan du ikke få bidrag via nav? Anonymous poster hash: 3f0d8...692 Han har ikke fått opphold på humanitært grunnlag, han er fra et vestlig land. Familiegjenforening går det under,da vi bodde sammen i Norge når vi ble skilt. Han fikk forlenge oppholdstillatelsen grunnet barna. Jeg tjener for mye til å få bidragsforskudd... og bidragsgjelden bare vokser 😡 Anonymous poster hash: 087b9...e1f
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #6 Skrevet 14. mars 2017 Etter 3 år fikke han vel permanent oppholdstillatelse? Da er han ikke lenger avhengig av barna for å ha opphold. Etter 7 år er det vel også mulig at han har søkt om statsborgerskap. Dersom du skal ha en sak så tror jeg du må bevise at barna deres er proformabarn. Anonymous poster hash: 9ab48...d2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå