Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #1 Skrevet 14. mars 2017 Hva er det med barnehagen der barna dine går som gjør den helt fantastisk? Hos oss har jeg bare godord å si: - stabile ansatte som bryr seg om barna - sjelden sykdom og vikarer - en fast vikar som alle barna kjenner - kjempegode på informasjon - setter pris på tilbkemeldinger - er masse ute på tur - blide, glade voksne og blide, glade og trygge barn! Kjenpefornøyd og har ingenting å utsette!! Anonymous poster hash: 608a2...99a
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #2 Skrevet 14. mars 2017 Hva er det med barnehagen der barna dine går som gjør den helt fantastisk? Hos oss har jeg bare godord å si: - stabile ansatte som bryr seg om barna - sjelden sykdom og vikarer - en fast vikar som alle barna kjenner - kjempegode på informasjon - setter pris på tilbkemeldinger - er masse ute på tur - blide, glade voksne og blide, glade og trygge barn! Kjenpefornøyd og har ingenting å utsette!! Anonymous poster hash: 608a2...99a De aller fleste barnehager i Norge er veldig bra! Vi er heldige! Anonymous poster hash: c8a93...5c8
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #3 Skrevet 14. mars 2017 Stabile ansatte Faste vikarer som ungene kjenner God på informasjon Lett å kommunisere med Flinke med å samarbeide med heimen Er ute så mye som e får til Mange turplasser rundt barnehagen får bruke Gårdsbesøk Bedriftsbesøk Tema uker Tar tak i problemmer profesjonelt og raskt Flott uteområde Blide ansatte Godt arbeidsmiljø Tar seg tid til kos Blir oppriktig glade når ungene kommer og veldig glad når tidigere barnehage barn kommer innom Kommer altid når vi leverer og tar seg tid til å si ordentlig adjø når vi henter De ser barna og deres behov Tar hensyn til allergi og spør om de er usikker Osv Osv Osv Må stoppe der, ellers blir jeg aldri ferdig. Elsker barnehagen vår. Anonymous poster hash: 14efd...2ed
Abigael Skrevet 14. mars 2017 #4 Skrevet 14. mars 2017 Vi er også kjempefornøyde: - blide ansatte - setter pris på tilbakemeldinger og gjør noe med dem, hvis det er nødvendig - lite sykdom og faste vikarer - lite sykdom blant barna også - masse ute og mye i skogen - sunn og god mat, men koser seg med en fest i ny og ne - blide, trygge barn - barn og voksne er oppriktig glade i hverandre - fokus på barnas interesser og lek - gårdsbesøk - tror ikke jeg har en enste negativ ting å si. Er så fornøyd og takknemlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå