Gå til innhold

Hvordan vasker dere vinduer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert dumt spørsmål,men jeg får ikke mine fine... hva bruker dere?

 

Anonymous poster hash: 5cd72...06f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elektrisk vindusvasker

 

Anonymous poster hash: b6b1d...72d

Skrevet

Kaldt/lunkent vann med zalo og salmiakk. Vasker med klut, bruker nal og tørker i kantene med tørt glasshåndkle.

 

Anonymous poster hash: e8dd6...d2c

Skrevet

Zalo og torki.



Anonymous poster hash: 5eabe...5f2
Skrevet

Jeg "bruker" mannen.. han er kjempeflink. Han sverger til en krem, på liten blå tube. Aner ikke hva den heter, det er som sagt mannen som vasker vindu.

 

Anonymous poster hash: fe2ed...aa5

Skrevet

Jeg lar det bare være 😬

Skrevet

Jeg bruker jif vindusystem. Det viktigste er at du har en god nal. Etter vask, så tørker du rundt hele kanten med en klut, så naler du. Da slipper du rennene fra toppen. Jeg naler horisontalt og avslutter nede



Anonymous poster hash: 2ee78...0ca
Skrevet

Jeg "bruker" mannen.. han er kjempeflink. Han sverger til en krem, på liten blå tube. Aner ikke hva den heter, det er som sagt mannen som vasker vindu.

 

Anonymous poster hash: fe2ed...aa5

 

Jeg og bruker mannen ;) 

 

Nylonvask er det din mann bruker. Det brukte farmor på vinduene sine. Min er litt mer moderne og har kjøpt seg en fancy elektrisk sak. 

 

Hvis jeg skal vaske vinduer (sist var på 90-tallet) så bruker jeg varmt vann med en topp salmiakk i, går over med nal etterpå. 

Skrevet

Jeg "bruker" mannen.. han er kjempeflink. Han sverger til en krem, på liten blå tube. Aner ikke hva den heter, det er som sagt mannen som vasker vindu.

 

Anonymous poster hash: fe2ed...aa5

Da har han brukt Nylonvask :) Jeg bruker det også, og nal. Vinduene blir veldig rene og pene ;)

 

Anonymous poster hash: 9570c...493

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er jeg som bruker mannen!

Han vasker med vann med zalo og salmiakk, og går over med nal som han tørker etter hvert drag.

 

Anonymous poster hash: 840d1...a37

Skrevet

Jif vindussystem

 

Anonymous poster hash: 52427...a11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...