Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #1 Skrevet 14. mars 2017 Sikkert dumt spørsmål,men jeg får ikke mine fine... hva bruker dere? Anonymous poster hash: 5cd72...06f
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #2 Skrevet 14. mars 2017 Elektrisk vindusvasker Anonymous poster hash: b6b1d...72d
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #3 Skrevet 14. mars 2017 Har en sådan en: https://www.kaercher.com/au/home-garden/window-vac.html Ingen striper. Koster litt da. Tror man kan få "kopi" merker billigere, men vet ikke om de er like gode. Anonymous poster hash: 3fefc...fc5
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #4 Skrevet 14. mars 2017 Kaldt/lunkent vann med zalo og salmiakk. Vasker med klut, bruker nal og tørker i kantene med tørt glasshåndkle. Anonymous poster hash: e8dd6...d2c
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #5 Skrevet 14. mars 2017 Har en sådan en: https://www.kaercher.com/au/home-garden/window-vac.html Ingen striper. Koster litt da. Tror man kan få "kopi" merker billigere, men vet ikke om de er like gode. Anonymous poster hash: 3fefc...fc5 samme her. genialt. Anonymous poster hash: d661b...e5f
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #6 Skrevet 14. mars 2017 Zalo og torki. Anonymous poster hash: 5eabe...5f2
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #7 Skrevet 14. mars 2017 Jeg "bruker" mannen.. han er kjempeflink. Han sverger til en krem, på liten blå tube. Aner ikke hva den heter, det er som sagt mannen som vasker vindu. Anonymous poster hash: fe2ed...aa5
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #9 Skrevet 14. mars 2017 Jeg bruker jif vindusystem. Det viktigste er at du har en god nal. Etter vask, så tørker du rundt hele kanten med en klut, så naler du. Da slipper du rennene fra toppen. Jeg naler horisontalt og avslutter nede Anonymous poster hash: 2ee78...0ca
frk Nilsen Skrevet 14. mars 2017 #10 Skrevet 14. mars 2017 Jeg "bruker" mannen.. han er kjempeflink. Han sverger til en krem, på liten blå tube. Aner ikke hva den heter, det er som sagt mannen som vasker vindu. Anonymous poster hash: fe2ed...aa5 Jeg og bruker mannen Nylonvask er det din mann bruker. Det brukte farmor på vinduene sine. Min er litt mer moderne og har kjøpt seg en fancy elektrisk sak. Hvis jeg skal vaske vinduer (sist var på 90-tallet) så bruker jeg varmt vann med en topp salmiakk i, går over med nal etterpå.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #11 Skrevet 14. mars 2017 Jeg "bruker" mannen.. han er kjempeflink. Han sverger til en krem, på liten blå tube. Aner ikke hva den heter, det er som sagt mannen som vasker vindu. Anonymous poster hash: fe2ed...aa5 Da har han brukt Nylonvask Jeg bruker det også, og nal. Vinduene blir veldig rene og pene Anonymous poster hash: 9570c...493
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #12 Skrevet 14. mars 2017 Godt å høre at det ikke bare er jeg som bruker mannen! Han vasker med vann med zalo og salmiakk, og går over med nal som han tørker etter hvert drag. Anonymous poster hash: 840d1...a37
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #13 Skrevet 14. mars 2017 Jif vindussystem Anonymous poster hash: 52427...a11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå