Gå til innhold

Finnes det trofaste menn ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

nesten alle menn jeg kjenner kliner /ligger rundt om de har muligheten . Dette er oppegående, snille familiefedre som man tror alt godt om. Er ingen menn laget for å være monogame . Tipper 8 av 10 slår til om de får sjansen .... konene tror de har de mest trofaste mennene på jord. Det tror jo jeg å om min ... men blir jo usikker

Anonymous poster hash: 7aaa0...a48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn er av naturen programmert til å så sin... eh, for å få spredt sin arvemateriale mest mulig. Så jeg tror du ber om noe som er naturstridig for de fleste menn. De som ikke sprer sin... arvemateriale gjør det vel fordi de instinktivt "vet" at de har dårlig arvemateriale og derfor prøver å beskytte det lille avkom de har fått, best mulig.

Anonymous poster hash: 04763...5da
Skrevet

Min er trofast, det er jeg 100% sikker på.

Om han skulle ha noen på si så må det i såfall foregå i arbeidstiden og han må spille et vanvittig godt spill om han skjuler at han roter med andre.

Anonymous poster hash: 05eba...9b9
Skrevet

Mange jeg kjenner gjør det i arbeidstiden :( de merkeligste tider og steder. Ingen aner noe. Nå vet jo ikke jeg alt om dere liv altså. Men tenker at man kanskje bør få et mer åpent sexliv og få lov til litt mer. For tror de fleste er like glad i konene sine

Skrevet

Jeg er ikke sikker på at min ikke hadde slått til dersom den "rette" dama kom og han trodde at jeg ikke skulle få vite om det, men vet også at han ikke ville klart å ha et så nært forhold til meg som han har nå dersom han hadde gjort noe slik... Derfor er jeg helt sikker på at han ikke er utro.

Hadde han vært utro og likevel greid å spille et sånt spill hadde forholdet vært over like fort som det starta. Skulle ønske jeg var av de som mener at et forhold kan reddes etter utroskap (for den objektive meg tror på det), men det er jeg ikke.

Anonymous poster hash: 80fec...fdd
Skrevet

Rimelig sikker på at min er 100% trofast. Ellers må han rote rundt på jobb i tilfelle (og der er kun menn) ;) Han har flere ganger sagt at han ikke ofrer familien vår for et ligg, og jeg tror han. Sliter med å holde meg tilfredsstilt i sengen, så rekker neppe flere damer uansett ;)

Anonymous poster hash: 29705...a64
Skrevet

I regnestykket ditt er jo tydeligvis 20 % trofaste, så noen finnes 😉

Anonymous poster hash: 504fe...db4

Skrevet

JA, det finnes trofaste menn på lik linje som det finnes trofaste kvinner. Ofte er kvinner bare flinkere til å skjule det, slik at man får inntrykk av at det er fler menn enn kvinner som er utro, når det i realiteten er ca like mange.

Det var ei her inne som linket til en TED talk video om utroskap, hvor det var ei fransk parterapeut som snakket om HVORFOR menn og kvinner er utro. Man tror ofte det er fordi de ikke er lykkelige med sin partner, men at det ofte i realiteten handler om hva man føler om seg selv.

Anonymous poster hash: 18333...319

Skrevet

SELVFØLGELIG finnes det trofaste menn. På lik linje som det finnes trofaste kvinner.

Anonymous poster hash: df9a5...c14
Skrevet

Jepp, det finnes. Er gift med en ;-) Akkurat som han er gift med en trofast kvinne. Vi finnes!

Anonymous poster hash: 6aeda...694

Skrevet

Min kjæreste har vært trofast de 7 årene vi har vært sammen. Han eier ikke pokerfjes så jeg hadde sett det på han om han hadde "svin på skogen"

Anonymous poster hash: 6bad3...852

Skrevet

Rimelig sikker på at min er 100% trofast. Ellers må han rote rundt på jobb i tilfelle (og der er kun menn) ;) Han har flere ganger sagt at han ikke ofrer familien vår for et ligg, og jeg tror han. Sliter med å holde meg tilfredsstilt i sengen, så rekker neppe flere damer uansett ;)

Anonymous poster hash: 29705...a64

Det kan jobbe damer i mannsdominerte yrker også. Og mennene sier det ikke nødvendigvis til konene sine at de har en jente på opplæring. Snakker av erfaring.

Anonymous poster hash: bd21e...085

Skrevet

Menn er av naturen programmert til å så sin... eh, for å få spredt sin arvemateriale mest mulig. Så jeg tror du ber om noe som er naturstridig for de fleste menn. De som ikke sprer sin... arvemateriale gjør det vel fordi de instinktivt "vet" at de har dårlig arvemateriale og derfor prøver å beskytte det lille avkom de har fått, best mulig.

Nå ler jeg!!! 😂

Anonymous poster hash: 84d1f...39c

Skrevet

De som er ferdig med barn også?

Anonymous poster hash: 0dd06...8c5

Skrevet

Da vil du le deg ihjel av dette - kos deg!

http://www.gutenberg.org/files/1228/1228-h/1228-h.htm

Project Gutenberg var en fin nettside, men ikke like komisk som tanken på at noen menn "instinktivt vet" at de ikke er alfa-hanner.

Skrevet

Skrevet

Project Gutenberg var en fin nettside, men ikke like komisk som tanken på at noen menn "instinktivt vet" at de ikke er alfa-hanner.

Hvis du synes naturvitenskap er hysterisk moro så kos deg så meget med artens opprinnelse der.

Skrevet

Instinkt styrer nok oss mennesker i større grad enn vi tror.

Skrevet

Hvis du synes naturvitenskap er hysterisk moro så kos deg så meget med artens opprinnelse der.

Nei, det jeg syns var hylende morsomt, var påstanden om at noen menn "instinktivt vet" at de bør være trofaste.

Til din informasjon: naturvitenskap er en del av oss, men vi er også kulturmennesker og sosiale individer. Og det styrer vår atferd mye mer.

Skrevet (endret)
På 14.3.2017 den 14.18, Anonym bruker skrev:

Mange jeg kjenner gjør det i arbeidstiden :( de merkeligste tider og steder. Ingen aner noe. 

Du kan ikke både hevde at du vet om mange som er utro i arbeidstid OG at ingen vet det. Du vet det jo? Da gjør sikkert mange andre av deres kollegaer/venner det. 

Endret av Parallellogrammet
Skrevet

Da kaster jeg inn en liten brannfakkel dessverre.

Jeg har ofte med kunder på tur til utlandet, vi er som regel 10-15 mannfolk på tur.

Av 10 st er 7-9 utro med horer. Og det legges det ikke skjul på bland gutta. De fleste er lykkelig gift, eller i forhold. Og mange har barn.

Og de fleste jeg prater med etter en slik tur, sier de gjør det pga spenningen. Og det er ingen ting feil med forholdet hjemme.

Og de fleste har med seg en liten gave til sin kjære når de kommer hjem, og viser ingen tegn til anger.

Når vi treffes i møter, så kommer det opp historier om disse turene, og ander turer de har vært på.

Så dessverre så er nok mange av mannfolka deres utro, og skjuler det godt.

Har sikkert opplevd 80-100 st som har vært å kjøpt seg dame, og ingen har blitt avslørt, som jeg kjenner til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...