Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #1 Skrevet 14. mars 2017 Hvem melder man fra til om et verksted har eu godkjent en bil som har mangler som ikke hadde blitt eu godkjent? Også presser deg til å betale penger for å fikse bil for å kunne hente ut skilter. Så kort oppsummert. Bilen har blitt avskiltet også eu godkjent, når de avskiltet krevde de at bremser og dekk måtte fikses. Bilen skulle vært eu godkjent i mai 2016 men de glemte å godkjenne. Nå godkjente er og krever at jeg betaler for nye bremser og dekk. Men da burde de vel gitt beskjed om det før de godkjente? Nå er den godkjent men ikke kjørbar pga hjul og bremser som de nå vil at jeg betaler. Hmm.. Anonymous poster hash: 44992...201
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #2 Skrevet 14. mars 2017 Hvem melder man fra til om et verksted har eu godkjent en bil som har mangler som ikke hadde blitt eu godkjent? Også presser deg til å betale penger for å fikse bil for å kunne hente ut skilter. Så kort oppsummert. Bilen har blitt avskiltet også eu godkjent, når de avskiltet krevde de at bremser og dekk måtte fikses. Bilen skulle vært eu godkjent i mai 2016 men de glemte å godkjenne. Nå godkjente er og krever at jeg betaler for nye bremser og dekk. Men da burde de vel gitt beskjed om det før de godkjente? Nå er den godkjent men ikke kjørbar pga hjul og bremser som de nå vil at jeg betaler. Hmm.. Anonymous poster hash: 44992...201 Glemte å godkjenne? Hadde de gjort det, så hadde du blitt avskiltet. Du skriber veldig kronglete, er vanskelig å forstå hva du mener Anonymous poster hash: 42660...bd7
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #3 Skrevet 14. mars 2017 Glemte å godkjenne? Hadde de gjort det, så hadde du blitt avskiltet. Du skriber veldig kronglete, er vanskelig å forstå hva du mener Anonymous poster hash: 42660...bd7 *skriver* Anonymous poster hash: 42660...bd7
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #4 Skrevet 14. mars 2017 Dette var litt vanskelig å forstå, HI! Anonymous poster hash: ed705...e63
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #5 Skrevet 14. mars 2017 Atter hvaforno?!? Anonymous poster hash: a04fa...33c
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #6 Skrevet 14. mars 2017 Kanskje bilen ble parkert i feil garasje?? 😂😂 Anonymous poster hash: a961c...10b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå