Gå til innhold

Noen som er på Gran Canaria nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er tempen? Vi reiser i morgen og jeg ser det er meldt 18 grader hele uka vi skal være der. Kjipt! Vi skal til Amadores...

Anonymous poster hash: 14b6a...2cc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så noen kjente som hadde lagt ut bilder av i går kveld, hadde kledd seg godt.

Anonymous poster hash: 38ad4...5b2
Skrevet

Det var 27 grader på lørdag vet jeg.

Anonymous poster hash: d9cc6...51e

Skrevet

Foreldrene mine har vært der en uke nå, og jeg har fått meldinger om at tempen ligger rundt 25 grader i skyggen. Aaaltfor varmt synes de, så de holder seg for det meste i skyggen😅

Anonymous poster hash: 79ef2...46e

Skrevet

Hei. Det har vært kalima noen dager så veldig veldig varmt. Nå er det bedre. Første dag med overskyet vær i dag etter to uker her. Vi reiser hjem på fredag. Ikke sjekket fremover, men vi går i shorts og t-skjorte på dagen og tar på en genser på kvelden.

Anonymous poster hash: 48947...039

Skrevet

Vi har noen venner som var der sist uke, kom hjem på lørdag, og da var det over 25 grader. godt og varmt. Nå derimot er det ganske lusent der nede. Vi reiser ned på lørsdag, og det er meldt 17 grader max og overskyet med regn de første tre dagene ihvertfall. Kjedelig :(

Skrevet

Av erfaring så er det alltid varmere enn det som står bakpå avisen 😆eller været på tvn

Anonymous poster hash: 66614...3cb

Skrevet

Takk for mange svar. Jeg tror det har vært varmt der lenge nå, men at det slår om nå og blir kjøligere.

Anonymous poster hash: 14b6a...2cc
Skrevet

Nja, var visst mye regn og ustabilt vær der i vinterferie-uka også.

Anonymous poster hash: 79ef2...46e

Skrevet

Hørte det var 26 grader på søndag🙌 Høres ikke så fælt ut!

Anonymous poster hash: 4354f...749

Skrevet

Reiser om 10 dager, ser nå på værmeldingene at det litt ustabilt. Men har erfart at de ikke nødvendigvis stemmer, det er ofte varmere enn meldingene tilsier.

Anonymous poster hash: 76363...594

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...