Gå til innhold

Bruker 5 åringer parkdress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Parkdressen som sønnen min hadde i fjor er blitt for liten men er så usikker på om jeg skal kjøpe ny eller ikke.

Bruker 5 åringer parkdress  barnehagen eller de blitt for stor til det nå?

Anonymous poster hash: 634eb...e07
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min 5-åring gjør i alle fall. Jeg har kjøpt inn til neste år og jeg, når han går i 1. klasse. :P Regner med at om han ikke vil bruke det på skolen så er det uansett kjekt å ha hjemme.

Anonymous poster hash: 928fd...3c0
Skrevet

Min 3 (snart 4) åring bruker i str 110. Så regner med det :P

Anonymous poster hash: 31100...340

Skrevet

Det fins jo parkdress til voksne.. du kan jo kjøpe to delt, men hel dress holder bedre på varmen syns jeg

Anonymous poster hash: 2476f...00c

Skrevet

Hvorfor skulle de være for store til dette`? Må da være enklere for en 5 åring å ta på seg en dress som er hel enn de todelte? Her har ungene brukt hele dresser til de har begynt på skolen. Skjønner ikke hvorfor man skal gjøre de som minivoksne knapt de kommer ut av magen!

Anonymous poster hash: a40f6...d2d
Skrevet

Min førsteklassing bruker det. Og de fleste i klassen.

Anonymous poster hash: a1cd8...388

Skrevet

Hvorfor skulle de være for store til dette`? Må da være enklere for en 5 åring å ta på seg en dress som er hel enn de todelte? Her har ungene brukt hele dresser til de har begynt på skolen. Skjønner ikke hvorfor man skal gjøre de som minivoksne knapt de kommer ut av magen!

Anonymous poster hash: a40f6...d2d

Fordi jeg har hørt på flere skoler hverfall at barna kun vil ha todelt sett der ettersom "alle andre gjør det.

Men usikker på hvordan det er siste året i barnehage.

Skrevet

Min eliste nektet å ha på selg heldress FRA han ble rundt 5 år, nestemann bruker fortsatt heldress nå som 8 åring. . Det er desverre ingen fasit.

Anonymous poster hash: 35ca9...9a6

Skrevet

Alle i bhg hos oss har det, men det er da mer praktisk med todelt? Da kan man tørke den ene delen og ikke den andre. Når de er så store tar dressene veldig mye plass når de må tørkes.

Anonymous poster hash: b081e...ca6

Skrevet

Noen som har todelt sett å anbefale da? :)

Trenger i str 110 eller 116.

Skrevet

Mine har aldri brukt parkdress 😲 Her har det vært 2delt fra start. Men vinterdress bruker de da 😊 Jeg finner liksom aldri en parkdress som er ok til 300-400 kr.

Anonymous poster hash: 28f79...338

Skrevet

Mine brukte parkdress i barnehagen, men fra de begynte på skolen har de hatt denne buksa fra HH.

https://coop.no/sortiment/obs-sortiment/sport-og-fritid/klar-og-sko-til-barn/yttertoy/helly-hansen-41026?variantCode=6499

Veldig fornøyd med den, slitesterk og vanntett. 

Oventil har de hatt litt forskjellige allværsjakker, har f.eks hatt flere fra Stormberg og fra Reflex som vi har vært fornøyd med.

Anonymous poster hash: d0031...4c6
Skrevet

Nesten alle i "min" Bhg har parkdress. I 1.klassen har det vært ca 50/50.

Anonymous poster hash: 93bb4...acc

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Kjøpte todelt til jentungen da hun begynte på skolen. Hun ble litt lei seg fordi alle de andre hadde dress. Så du kan nok fint kjøpe dress til 5åringen.

Skrevet

Jeg hadde parkdress ifjor til 3 åringen men i år blir det todelt slik at han kan ta av jakka hvis det er varmt.4 i år

Anonymous poster hash: 274fe...b0c

Skrevet

Her skal de bruke dress lengst mulig!

Er så mye mer behagelig og holder bedre på varmen

Anonymous poster hash: 728ff...b76

Skrevet

Synes parkdress er veldig greit så lenge de går i bhg. Fra 1.klasse kjøper jeg todelt.

Skrevet

Jeg har ikke sett noen førsteklassinger her med parkdress. I barnehagen bruker de fleste det.

Skrevet

Her bruker 2.klassingen hel dress, helt frivillig. Har begge deler. Grunnen:han kommer seg fortere ut i friminuttet!

Anonymous poster hash: 3094d...dc2

Skrevet

Mange i vår barnehage som gjør det Vertfall. Gjør ikke noe det?

Anonymous poster hash: 255ac...958

Skrevet

Mye raskere og lettere å kle seg i hel dress...

mine 2.klassinger har alle sammen hel dress... de som hadde todelt fikk hel dress etter hvert. De synes det er mer praktisk selv. Og så er jakka tørr og varm når de skal reise hjem.

Anonymous poster hash: 93558...5c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...