Gå til innhold

Ny jobb, andre ansatte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått en liten stilling, en av de første dagene på jobb satt jeg på pauserommet, da kom det inn fire andre, ei som holdt hele samtalen med de andre. De satte seg på bordet ved siden av meg. Så sier hu som snakka mest " åhhh det har begynt så mange ekstrahjelpere og navhjelpere her at jeg ikke engang gidd å ta meg bryet med å lære navn på de" så ser hun mot meg å ler...

Hvordan hadde dere tolket det?

Anonymous poster hash: 5570f...711

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tolket det som at hun er usikker, fullstendig uten sosial kompetanse og generelt idiot.

Skrevet

At hun har sett for mange amerikanske high school filmer...

Skrevet

makan altså

Jeg hadde blitt flau på vegne av denne kollegaen og så hadde jeg gitt beskjed til henne

Anonymous poster hash: 41f68...66a

Skrevet

Har fått en liten stilling, en av de første dagene på jobb satt jeg på pauserommet, da kom det inn fire andre, ei som holdt hele samtalen med de andre. De satte seg på bordet ved siden av meg. Så sier hu som snakka mest " åhhh det har begynt så mange ekstrahjelpere og navhjelpere her at jeg ikke engang gidd å ta meg bryet med å lære navn på de" så ser hun mot meg å ler...

Hvordan hadde dere tolket det? Anonymous poster hash: 5570f...711

Vet du, det hadde jeg hevet meg glatt over. Forteller ganske mye om den dama der. Og hadde jeg vært en av de andre hun satt sammen med hadde jeg følt meg ganske dum.... Og det burde hun også gjøre!

Anonymous poster hash: c24b2...871

Skrevet

Jeg hadde tolket det som at hun er usikker, fullstendig uten sosial kompetanse og generelt idiot.

Dette!

Skrevet

Jeg ville prøvd å heve meg over det, makan til oppførsel! Men personlig hadde jeg nok blitt lei meg også.

Anonymous poster hash: 3d578...4b3

Skrevet

Jeg hadde tolket det som om hun var lei av korttidsansatte som kommer og går.

Anonymous poster hash: f6e6a...11b

Skrevet

Hadde blitt flau på hennes vegne. 

Hun mangler sosial kompetanse, og har dårlig selvtillit. Tror jeg faktisk ville tatt det opp med henne, foran de andre. 

Anonymous poster hash: 560f6...3c2
Skrevet

Jeg hadde tolket det som om hun var lei av korttidsansatte som kommer og går.

Anonymous poster hash: f6e6a...11b

Det tror jeg også. Jeg er også lei av det på min jobb og syns det er tungt å bruke tid på å bli kjent med de 😕 , men jeg sier det ikke høyt.

Anonymous poster hash: ac78f...bb2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...