Gå til innhold

Hvordan vite om en skal beholde kjæresten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har barn,skilt og ny kjæreste.

Vært sammen ett år ca.

Hva mener dere må være et minimum av forventning til en kjæreste?

Fortsette å være sammen med han eller gå videre?

Anonymous poster hash: 9d4e7...72b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viss eg hadde skilt meg no, hadde eg tenkt at viss ein ny kjæreste var slik at eg lurte på om eg skulle behalde han eller ikkje så hadde eg ikkje vore forelska nok, og då hadde eg gått ifrå han.

Skrevet

Interessant svar! Er jo enig med deg!

Skrevet

Hvis man må er såvidt innafor det som er minimum, bør man revurdere.

Skrevet

Jeg har barn,skilt og ny kjæreste.

Vært sammen ett år ca.

Hva mener dere må være et minimum av forventning til en kjæreste?

Fortsette å være sammen med han eller gå videre?

Du vet sikkert svaret selv. Grunnen til at du spør her, er jo at han er under dine forventninger. Men så vil du høre med oss om du har "rett" til å tenke slik.

Hva syns du selv er minimum? Det er jo der du må starte. Og hvis han ligger rett over minimum, så er det neppe et drømmeforhold.

Anonymous poster hash: 51174...961

Skrevet

Ja du har rett

Skrevet

En kjæreste du ikke har barn med og inngått andre bindinger som felles huslån med.

Minimum er at du er forelsket i han og at han behandler deg og barna så bra at du ser for deg at dere får en bra framtid sammen.

Er han en flott fyr som behandler dere utmerket, men som du har mistet interessen for. Er det allikevel greit å gjøre det slutt.

Anonymous poster hash: dbb11...049

Skrevet

En kjæreste du ikke har barn med og inngått andre bindinger som felles huslån med.

Minimum er at du er forelsket i han og at han behandler deg og barna så bra at du ser for deg at dere får en bra framtid sammen.

Er han en flott fyr som behandler dere utmerket, men som du har mistet interessen for. Er det allikevel greit å gjøre det slutt.

Anonymous poster hash: dbb11...049

Takk ❤️

Skrevet

Bare det at du tenker tanken, er grunn nok til å IKKE beholde han mener jeg.

Anonymous poster hash: 1e71f...bde
Skrevet

Minimum er at du har det bedre i forholdet enn når du er alene. En kompis mente at så lenge det var like mye bra som dårlig var det ok, men jeg mener at da går man jo bare i null, det må være vesentlig mer på den positive siden enn den negative for at jeg skal være i et forhold. Så har man selvfølgelig dealbreakere som vold, aggresjon, rusproblemer, gambling etc., én av dem holder til at ikke noe positivt kan veie opp, i hvert fall ikke så lenge det er barn inne i bildet.

Skrevet

Jeg syns ikke tvilen i seg selv er tegn nok på at man ikke bør være i forholdet. Men det kommer fra ei som tviler på alt hele tiden, og hvis jeg alltid skulle lytta til tvilen, ville jeg aldri fått noe til å vare, verken med kjæreste, bosted, studier, jobb eller annet. 

Hva gjør at du tviler?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...