Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #1 Skrevet 13. mars 2017 Frokost (fikk veldig dårlig tid): Litt revet gulost Lunsj: eggerøre av 3 små egg, 3 ts. fløte stekt i smør + 1 babybel ost og 8 cherrytomater Mellommåltid: 50 gr. baconsvor (?) Middag: 1 porsjon laks med creme fraiche og asparges. For mye mat og fett? Å på noen matvarer står det f.eks. 48 gr. karbohydrater hvorav 43 gr. er sukkerarter (eller noe slikt). Hva eller hvordan ser jeg på det? På forhånd takk! 😄 Anonymous poster hash: cc449...45a
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #2 Skrevet 13. mars 2017 Jeg kan virkelig ikke se hvordan dette kan være sunt. Så mye fett og så lite grønt?! Anonymous poster hash: ee7dc...7da
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #3 Skrevet 13. mars 2017 Frokost (fikk veldig dårlig tid): Litt revet gulost Lunsj: eggerøre av 3 små egg, 3 ts. fløte stekt i smør + 1 babybel ost og 8 cherrytomater Mellommåltid: 50 gr. baconsvor (?) Middag: 1 porsjon laks med creme fraiche og asparges. For mye mat og fett? Å på noen matvarer står det f.eks. 48 gr. karbohydrater hvorav 43 gr. er sukkerarter (eller noe slikt). Hva eller hvordan ser jeg på det? På forhånd takk! Anonymous poster hash: cc449...45a Hvor er grønnsakene? Anonymous poster hash: bd256...ebc
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #4 Skrevet 13. mars 2017 Altfor lite grønnsaker til alle måltider! Du bør lese og lære litt mer om lavkarbo før du fortsetter! Anonymous poster hash: cf013...7fd
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #5 Skrevet 13. mars 2017 Frokost (fikk veldig dårlig tid): Litt revet gulost Lunsj: eggerøre av 3 små egg, 3 ts. fløte stekt i smør + 1 babybel ost og 8 cherrytomater Mellommåltid: 50 gr. baconsvor (?) Middag: 1 porsjon laks med creme fraiche og asparges. For mye mat og fett? Å på noen matvarer står det f.eks. 48 gr. karbohydrater hvorav 43 gr. er sukkerarter (eller noe slikt). Hva eller hvordan ser jeg på det? På forhånd takk! Anonymous poster hash: cc449...45a Du er vel ganske lav på karbohydrater her? Går du på ketolyse? Anonymous poster hash: bd256...ebc
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #6 Skrevet 13. mars 2017 Vet ikke 🙈 Driver og leser meg opp samtidig som jeg prøver ut å kutte karbohydrater. Men vet ikke om dette er rett for meg. Men jeg tåler fiber og grove kornprodukter så veldig dårlig. Så nå er jeg så frustrert da nesten alt jeg spiser gir meg veldige magesmerter. Ja har vært hos lege. Anonymous poster hash: cc449...45a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå