Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #1 Skrevet 13. mars 2017 Jeg er i begynnelsen av 40 årene. Har 2 barn som er nesten voksne, fint hus, flotte biler og reiser på dyre ferier. Problemet er at jeg ikke elsker mannen min lenger. Vi har vært sammen siden jeg var 19 og vi har bygget oss et godt liv materielt sett. I begynnelsen hadde vi ingenting, men vi elsket hverandre. Mannen har alltid jobbet mye så vi fikk etterhvert god råd. Jeg har også hatt god inntekt lenge, men merker at jeg ikke orker å stå på like hardt lenger. Mannen både kan og vil jobbe hardt fremdeles så jeg innser at jeg blir mer og mer avhengig av han for å fortsatt kunne kjøpe flotte ting og dyre ferier. De dyre vanene har blitt nettop vaner. Lidenskapen i forholdet er borte for lenge siden av diverse årsaker og jeg ønsker meg en mann som vil ha meg igjen. Vi har sjelden sex og det er en skuffelse de gangene vi har sex både for meg og han. I de senere år har jeg stadig oftere drømt om å bryte opp og finne kjærligheten igjen, men tør ikke ta sjansen. Nylig har jeg truffet en mann som får blodet til å bruse og han legger ikke skjul på at det er gjensidig. Vi er i ganske like situasjoner med nærmest platoniske ekteskap så en elsker/ elskerinne tilværelse kunne sikkert ha fungert. Problemet er at det sitter langt inne for meg å være utro og mannen min ville nok sagt at vi heller får skille oss hvis jeg foreslo åpent samliv. Yngstemann flytter ut om et par år og da tror jeg ikke mannen og jeg har noe felles som kan gi noe grunnlag for et givende samliv lenger. Jeg tror mannen min føler det ganske likt som meg, men for han ville det ikke vært noen økonomiske utfordringer ved å skille seg siden han er mye mer måteholden med penger enn meg og i tillegg tjener veldig godt. Jeg er veldig rådvill og håper noen kloke hoder kan gi meg råd. Anonymous poster hash: 66a61...9bd
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #2 Skrevet 13. mars 2017 1) du trenger en gjennomgang av verdiene dine, 2) du trenger en pause fra mange ting i livet, især elskeren 3) du må erkjenne at ansvaret for din egen kjærlighet ligger i DEG og ikke i noe utenfor deg, en forelskelse el lign. Anonymous poster hash: af882...79e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå