Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #1 Skrevet 13. mars 2017 Krangler om gutter. sjalusi drama. blir sjalu om andre besøker andre. skal ikke være venn med den og den lenger selv med ei helg sammen med overnatting og hele pakka. er noe nytt hver dag. andre??? Anonymous poster hash: 6ba2d...aa9
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #2 Skrevet 13. mars 2017 Bare gled deg, det blir ikke bedre etterhvert for å si det sånn Vet ikke hvor mange slike diskusjoner vi har hatt oppigjennom her hjemme hos oss. Typisk jenter - har en gutt også, andre utfordringer med de. Alt har sin sjarm da Anonymous poster hash: 1de27...6af
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #3 Skrevet 13. mars 2017 ja har en gutt på 13 også. der er de ingen intriger😅 der er mer andre ting. ja det blir vel verre. haha.. men få øvd meg til minstejenta på 5 vokser opp. skal jeg ha flere barn håper jeg på gutt😂😋 haha.. hi Anonymous poster hash: 6ba2d...aa9
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #4 Skrevet 13. mars 2017 Blir bare verre!! Legg til dør smelling og ahhhgggg lyder og skrik så har du datteren din om tre år 😂😂. Liten quote fra mannen i huset her: Derfor fikk hun ikke ny dør da vi pusset opp 😂😂 Anonymous poster hash: 6cb00...39d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå