Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #1 Skrevet 13. mars 2017 Jeg er ganske aktiv på fb og nå er jeg blitt sykemeldt for en lenger periode. Skal/skal kkke legge ut en status ang det? Synes det er greit at folk vet hvorfor jeg ikke er på jobb, men har egentlig ikke lyst til å fortelle hele verden at jeg er sykemeldt. Samtidig kunne litt sympati vært veldig Ok. Hmmm. Hva ville du gjort? Anonymous poster hash: a1a3f...d12
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #2 Skrevet 13. mars 2017 Jeg er ganske aktiv på fb og nå er jeg blitt sykemeldt for en lenger periode. Skal/skal kkke legge ut en status ang det? Synes det er greit at folk vet hvorfor jeg ikke er på jobb, men har egentlig ikke lyst til å fortelle hele verden at jeg er sykemeldt. Samtidig kunne litt sympati vært veldig Ok. Hmmm. Hva ville du gjort? Anonymous poster hash: a1a3f...d12 Jeg går på aap pg var sykmeldt ett år før det. Kunne aldri falt meg inn å legge ut en status om det. Hvorfor skal folk på fb vite noe om det? Anonymous poster hash: 73aab...8d2
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #3 Skrevet 13. mars 2017 Nei vær så snill å ikke. Det skriker oppmerksomhetsyk. Anonymous poster hash: ef134...dbb
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #4 Skrevet 13. mars 2017 Om du vil ligge ut noe for å få sympati tenker jeg at du bare skal la være.. Anonymous poster hash: 97027...ef4
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #5 Skrevet 13. mars 2017 Sykdomsbeskrivelser i offentligheten eller halvoffentligheten bør forvaltes forsiktig. Tror ikke det generelt er lurt... Anonymous poster hash: f3592...819
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #6 Skrevet 13. mars 2017 Jeg gjorde det da jeg ble sykmeldt.Jeg hadde kreft.Like greit å slippe spekulasjoner.Jeg bor på et lite sted og det hadde kommet ut uansett!Kommer vel kanskje an på hva som feiler deg?! Anonymous poster hash: 57cee...6b2
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #7 Skrevet 13. mars 2017 Hadde jeg aldri gjort. Hvis folk lurer så håper jeg de har folkeskikk nok til å spørre deg?? Folk som søker sympati på FB er så utrolig patetisk. Anonymous poster hash: b545c...f97
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #8 Skrevet 13. mars 2017 Jeg kunne nok lagt det ut hvis jeg hadde vært sykemeldt som følge av en skade/ulykke. Men ikke som følge av sykdom. Anonymous poster hash: 2e965...a4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå