Gå til innhold

Facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske aktiv på fb og nå er jeg blitt sykemeldt for en lenger periode. Skal/skal kkke legge ut en status ang det? Synes det er greit at folk vet hvorfor jeg ikke er på jobb, men har egentlig ikke lyst til å fortelle hele verden at jeg er sykemeldt. Samtidig kunne litt sympati vært veldig Ok. Hmmm. Hva ville du gjort?

Anonymous poster hash: a1a3f...d12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ganske aktiv på fb og nå er jeg blitt sykemeldt for en lenger periode. Skal/skal kkke legge ut en status ang det? Synes det er greit at folk vet hvorfor jeg ikke er på jobb, men har egentlig ikke lyst til å fortelle hele verden at jeg er sykemeldt. Samtidig kunne litt sympati vært veldig Ok. Hmmm. Hva ville du gjort?

Anonymous poster hash: a1a3f...d12

Jeg går på aap pg var sykmeldt ett år før det. Kunne aldri falt meg inn å legge ut en status om det. Hvorfor skal folk på fb vite noe om det?

Anonymous poster hash: 73aab...8d2

Skrevet

Nei vær så snill å ikke. Det skriker oppmerksomhetsyk.

Anonymous poster hash: ef134...dbb

Skrevet

Om du vil ligge ut noe for å få sympati tenker jeg at du bare skal la være..

Anonymous poster hash: 97027...ef4

Skrevet

Sykdomsbeskrivelser i offentligheten eller halvoffentligheten bør forvaltes forsiktig. Tror ikke det generelt er lurt...

Anonymous poster hash: f3592...819

Skrevet

Jeg gjorde det da jeg ble sykmeldt.Jeg hadde kreft.Like greit å slippe spekulasjoner.Jeg bor på et lite sted og det hadde kommet ut uansett!Kommer vel kanskje an på hva som feiler deg?!

Anonymous poster hash: 57cee...6b2

Skrevet

Hadde jeg aldri gjort. Hvis folk lurer så håper jeg de har folkeskikk nok til å spørre deg??

Folk som søker sympati på FB er så utrolig patetisk.

Anonymous poster hash: b545c...f97

Skrevet

Jeg kunne nok lagt det ut hvis jeg hadde vært sykemeldt som følge av en skade/ulykke. Men ikke som følge av sykdom.

Anonymous poster hash: 2e965...a4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...