Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #1 Skrevet 13. mars 2017 I fjor mars bestilte jeg time hos min EX legesenter, måtte avbestilte denne time. Bestilte for så time igjen å måtte avbestille på nytt. BF skulle passe på barna våre han måtte på hastemøte på jobben så dermed fikk jeg aldri dratt til legen. Den andre gangen var mini syk så måtte avbestille. Uansett.. 1 år senere sender de faktura som har gått til inkasso som er nå på 1500 kr.. jeg syns det er idiotisk at de sender meg faktura 1 år senere og hvorfor skal jeg egentlig betale jeg har avbestilt timene? De mener jeg har avbestilt bare den ene timen. Jeg har skrevet Mail til de men de nekter å gjøre noe med deg og står på sitt mens jeg gjør det samme. De sier om du har flere spm ring inkassobyrå. Hva gjør jeg? Syns det blir veldig veldig feil og urettferdig at de skal kreve penger av meg når jeg har avbestilt. På legesenter er de underbemannet og har alltid mye å gjøre. Jeg mener dette er en sløve feil av de som sitter å tar i mot tlf på resepsjonen. Anonymous poster hash: 54d81...a27
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #2 Skrevet 13. mars 2017 Avbestilte du minst 24 timer før begge gangene? Anonymous poster hash: 3413b...c81
unforgettable Skrevet 13. mars 2017 #3 Skrevet 13. mars 2017 Så lenge du har avbestilt mer en 24 timer før timen din har du rett. Har du ikke , er det du som er ansvarlig. Legen taper penger hvis du avbestiller samme dagen da de ikke alltid får inn nye pasienter..
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #4 Skrevet 13. mars 2017 Hvis den er gått til inkasso, så har du vel fått purringer tidligere? Anonymous poster hash: 09628...af1
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #5 Skrevet 13. mars 2017 er dette første regningen du får? Anonymous poster hash: 1f0c9...714
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #6 Skrevet 13. mars 2017 Da fikk du en regning du unnlot å betale? Burde jo sagt i fra da! Anonymous poster hash: c0473...386
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #7 Skrevet 13. mars 2017 Jeg regner med du ikke avbestilte time nr.2 minst 24 timer før siden du skriver faren til ungene måtte ha ett hastemøte med jobben. Hastemøte vet du ikke om så tidlig. Anonymous poster hash: 24028...bbc
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #8 Skrevet 13. mars 2017 Avbestilt tre ganger på rad?? Og har du virkelig ikke mottatt noen regning på ett år? Det kan du klage på, inkassoselskapet skal ha kopi av purringene de har sendt deg. Men de sender ikke inkassovarsel ut av det blå - du må ha mottatt noen purringer. Har du skiftet adresse? Anonymous poster hash: 671ea...0be
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #9 Skrevet 13. mars 2017 Avbestilt tre ganger på rad?? Og har du virkelig ikke mottatt noen regning på ett år? Det kan du klage på, inkassoselskapet skal ha kopi av purringene de har sendt deg. Men de sender ikke inkassovarsel ut av det blå - du må ha mottatt noen purringer. Har du skiftet adresse? Anonymous poster hash: 671ea...0be Purring og inkasso skal gå til folkeregistrert adresse Anonymous poster hash: bc1b7...335
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå