Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #1 Skrevet 13. mars 2017 Flere som har erfart at omgangssyken som går nå henger lenge i? Er det mulig å smitte seg selv igjen? Anonymous poster hash: 6724e...ea5
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #2 Skrevet 13. mars 2017 Mine to barn har hatt det 6 og 10 ganger etterhverandre i fra nov- nå.. Etter 4. gangen dro vi til lege og ente på sykehus for å ta utvidede prøver. De fant ingenting ... Vi voksne har kjent lite, men jeg har hatt vondt i magen og diare i en time i en dag. Mener at dagen i dag er første dagen jeg er "frisk" og symptomfri. Har var i ca en uke. Anonymous poster hash: 3c1af...75c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå