Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En mann råflørter med deg på SMS og ringer deg. Du får litt "panikk" for det er totalt uforberedt og uvandt. Når han flørter så sier han mye pent til deg. Ting du har hørt før, for lenge siden, men aldri trodd på. Selvtilliten din er på bånn.

Etter noen dager med denne flørtingen bestemmer du deg for å flørte tilbake og sender en uskyldig sms. Du får ikke noe svar og etter et døgn sender du en til. Fremdeles ikke noe svar.

Så går det 1,5 uke og i dag kommer han innom jobben din for å snakke med en av kollegaene dine. På vei ut igjen stopper han og snakker litt. Blir bare fjas for du er ikke alene og føler den personen du er sammen med lytter/følger med.

Når han hsr gått sender du en sms med: koselig å se deg igjen 😘

Denne smileyen brukte han mye når han tidligere sendte sms til deg. Det er nå to timer siden du sendte sms'en som du egentlig angret på etter 2 min., og du har ikke hørt noe.

Hva gjør du videre?

Jeg heller til å:

1. Late som ingenting neste gang jeg ser han

2. Spørre hvorfor han ikke svarer. For i mitt hode er det en "stemme" som sier hva om han ikke får smsn fra deg.

3. Smile neste gang og kalle han kjipen som ikke svarer.

Anonymous poster hash: 6ac00...b24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg hadde gått for alternativ 1, trukket meg rolig og stille tilbake og avventet situasjonen. Men, må si det er en merkelig fyr som oppfører seg på den måten.

Anonymous poster hash: 0d3c6...c9f

Skrevet

Høres ut som han angrer litt.

Dustete oppførsel av en guttevalp

Anonymous poster hash: 75743...40a

Skrevet

Hadde iaf ikke konfrontert han...

Jeg hadde gått for alternativ 1.

Alternativ 3 virker bare desperat, i mine øyne.. Hadde syntes det var rart om noen sa noe slikt til meg. Kan være mange årsaker til at jeg ikke har svart på en sms, men så hadde ikke jeg holdt på slik som vedkommende du tekster med :) 

Anonymous poster hash: 78dd0...219
Skrevet

Alternativ 1.

Skrevet

1 her.

Anonymous poster hash: d56bf...1ec

Skrevet

1

Anonymous poster hash: 911ba...a0c
Skrevet

Ta hintet. Han er ikke lenger interressert.

Anonymous poster hash: c62b4...b44

Skrevet

Hi her.

Jeg bestemte meg for å la det hele være og ikke bry meg. Men så kom han innom jobben igjen i går. Sto og snakket med en av kollegaene mine mens han hele tiden sto og så på meg. Jeg sto sammen med flere andre, de andre hadde pause, og følte etter hvert at det ble pinlig. Når han skal gå skriver han noe på tlf., kommer bort og gir meg den og ber meg lese. " vanskelig å snakke med deg på jobben med så mange rundt deg". Skriver tilbake at det er jeg enig i, men at jeg har sendt han sms som han ikke har svart på.  Da sier han høyt at han har blitt frastjålet begge mobilene og har nytt nr. Han skriver ned det nye på en lapp og ber meg sende sms. Og det gjorde vi det meste av dagen i går. Godt at det var lite å gjøre da. Når jeg skulle gå fra jobb sto han ved bilen min og ventet på meg for å gi meg en klem.   Vi møttes i går kveld. Da fortalte han at han hadde vært innom jobben min 6-7 ganger og sett etter meg, men jeg var jo aldri der. Og mandag så han meg gå men jeg hadde vært for kjapp med å dra så han nådde meg ikke. Hadde bedt ene kollegaen min om å be meg komme innom han (jobber litt lengre borte i gata) når jeg dro for dagen. Kollegaen min og jeg jobber forskjellige tider og hun har tydeligvis glemt å gi meg beskjed når vi avløser hverandre. Skitt au. Nå har vi i alle fall kontakt igjen, så får vi se hvordan det går. 

Anonymkode: 1ae3e...eec

Skrevet

Dette høres veldig rart ut, for å være ærlig. Min første tanke etter det siste innlegget ditt her er at han ikke er singel.

Jeg hadde vært veldig skeptisk til denne mannen uansett. Hele oppførselen hans virker bare merkelig.

Anonymkode: c6fb0...0d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...