Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En mann råflørter med deg på SMS og ringer deg. Du får litt "panikk" for det er totalt uforberedt og uvandt. Når han flørter så sier han mye pent til deg. Ting du har hørt før, for lenge siden, men aldri trodd på. Selvtilliten din er på bånn.

Etter noen dager med denne flørtingen bestemmer du deg for å flørte tilbake og sender en uskyldig sms. Du får ikke noe svar og etter et døgn sender du en til. Fremdeles ikke noe svar.

Så går det 1,5 uke og i dag kommer han innom jobben din for å snakke med en av kollegaene dine. På vei ut igjen stopper han og snakker litt. Blir bare fjas for du er ikke alene og føler den personen du er sammen med lytter/følger med.

Når han hsr gått sender du en sms med: koselig å se deg igjen 😘

Denne smileyen brukte han mye når han tidligere sendte sms til deg. Det er nå to timer siden du sendte sms'en som du egentlig angret på etter 2 min., og du har ikke hørt noe.

Hva gjør du videre?

Jeg heller til å:

1. Late som ingenting neste gang jeg ser han

2. Spørre hvorfor han ikke svarer. For i mitt hode er det en "stemme" som sier hva om han ikke får smsn fra deg.

3. Smile neste gang og kalle han kjipen som ikke svarer.

Anonymous poster hash: 6ac00...b24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1

Anonymous poster hash: 4d14d...b85
Skrevet

Da hadde jeg ikke giddet. Ser ut som du har å gjøre med en mann som nyter selve "jakten". Når byttet gir etter, er det ikke interessant lenger og man må jakte på noe nytt. Gi faen og let etter noen andre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...