Gå til innhold

Avføringsmiddel som hjelper på hele systemet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noe som ikke bare løser opp proppen men som faktisk hjelper over tid

Anonymous poster hash: 0b684...05d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjerne noe som gir en skikkelig, heftig tømming av hele systemet også

Anonymous poster hash: 0b684...05d

Skrevet

Movicol ja

Anonymous poster hash: 4975a...39a
Skrevet

Movicol behandler bare symptomene og fjerner ikke årsaken til problemet ditt. Det er mye man kan gjøre for å bedre fordøyelsen; eks spise fett til alle måltider. Fermentert mat etc

Anonymous poster hash: c52c6...971

Skrevet

Picoprepp tømmer hele tarmen. Brukes før colonoskopi.. Men er ikke til hverdagsbruk!😂

Anonymous poster hash: acde7...1fb

Skrevet

Movicol kan du bruke både til tømming og for å holde grei konsistens på avføringen. Men det som fungerer aller best er å spise mye fiber og drikke masse vann. Jeg ble plutselig veldig obstipert og kunne ikke skjønne hva som var galt. Begynte å drikke mer vann og plutselig var problemet løst.

Anonymous poster hash: 5bdab...067

Skrevet

Lett-is gjør at jeg blir hmmm... "tømt". Hvorfor aner jeg ikke, men spiser jeg et fat eller to med lett-is blir magen min helt hyper.

Anonymous poster hash: d9c5b...3ff
Skrevet

Lett-is gjør at jeg blir hmmm... "tømt". Hvorfor aner jeg ikke, men spiser jeg et fat eller to med lett-is blir magen min helt hyper.

Anonymous poster hash: d9c5b...3ff

Det er sikkert pga sukkererstatningen

Anonymous poster hash: 8e50e...230

Skrevet

Jeg synes laxoberal er best. Noen ganger må jeg bruke den to dager etter hverandre, da er jeg tømt. Men som regel en gang i uka. Bruker lav dose, 6 dråper. Da er det som kommer ut normalt. Flere dråper gir ofte små tømminger med løst avføring etter første store toalettbesøk.

Anonymous poster hash: db1e9...c2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...