Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #1 Skrevet 13. mars 2017 Har tatt cb plus som viser et svakt kryss to dager før IKM. Hatt skikkelig ømme pupper i flere dager og vært småkvalm siden igår kveld. Masse mensmurringer i flere dager og spottingen jeg pleier å ha er uteblitt. Føler meg sliten og utslått. To dager til IKM. Jeg er gravid, ikke sant? Anonymous poster hash: fda06...8e1
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #2 Skrevet 13. mars 2017 Gratulerer med graviditeten! Den er uten tvil positiv! Anonymous poster hash: f3995...421
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #3 Skrevet 13. mars 2017 Gratulerer med graviditeten! Den er uten tvil positiv! Anonymous poster hash: f3995...421 Tusen takk! Det var akkurat det jeg trengte å høre! :-) Er så glad, nå blir det forhåpentligvis baby i november. :-) Anonymous poster hash: fda06...8e1
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #4 Skrevet 13. mars 2017 Det skal vel ikke komme noe opp i det store vinduet om du ikke er gravid? (lenge siden jeg har tatt test, så husker jammen ikke ) I så fall er det jo ingen tvil, og symptomene høres jo også typiske ut. Anonymous poster hash: 041ee...118
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #5 Skrevet 13. mars 2017 Det skal vel ikke komme noe opp i det store vinduet om du ikke er gravid? (lenge siden jeg har tatt test, så husker jammen ikke ) I så fall er det jo ingen tvil, og symptomene høres jo også typiske ut. Anonymous poster hash: 041ee...118 Vannrett strek i det store vinduet er ikke-gravid, kryss er gravid. Jeg ser et svakt kryss og det står i bruksanvisningen at det ikke spiller noen rolle om en av strekene i krysset er mørkere eller lysere enn den andre. Anonymous poster hash: fda06...8e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå