Gå til innhold

Kan jeg juble nå? (Bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt cb plus som viser et svakt kryss to dager før IKM. Hatt skikkelig ømme pupper i flere dager og vært småkvalm siden igår kveld. Masse mensmurringer i flere dager og spottingen jeg pleier å ha er uteblitt. Føler meg sliten og utslått. To dager til IKM.

Jeg er gravid, ikke sant?

Anonymous poster hash: fda06...8e1

post-42-474645_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med graviditeten!:) Den er uten tvil positiv!

Anonymous poster hash: f3995...421

Skrevet

Gratulerer med graviditeten!:) Den er uten tvil positiv!

Anonymous poster hash: f3995...421

Tusen takk! Det var akkurat det jeg trengte å høre! :-) Er så glad, nå blir det forhåpentligvis baby i november. :-)

Skrevet

Det skal vel ikke komme noe opp i det store vinduet om du ikke er gravid? (lenge siden jeg har tatt test, så husker jammen ikke :lol:) I så fall er det jo ingen tvil, og symptomene høres jo også typiske ut.

Anonymous poster hash: 041ee...118
Skrevet

Det skal vel ikke komme noe opp i det store vinduet om du ikke er gravid? (lenge siden jeg har tatt test, så husker jammen ikke :lol:) I så fall er det jo ingen tvil, og symptomene høres jo også typiske ut.

Anonymous poster hash: 041ee...118

Vannrett strek i det store vinduet er ikke-gravid, kryss er gravid. Jeg ser et svakt kryss og det står i bruksanvisningen at det ikke spiller noen rolle om en av strekene i krysset er mørkere eller lysere enn den andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...