Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #1 Skrevet 13. mars 2017 Føler meg gravid og fikk en ekstremt svak strek på billigtest-strimmel som jeg såvidt kunne ane akkurat i det tiden gikk ut. Knapt synlig, altså, og i siste liten. Er så svak at jeg virkelig må anstrenge meg for å se den. Tok en test til og det samme skjedde med den. Måtte dessverre tisse i natt + at jeg var ekstremt tørst, så drakk et stort glass vann i natt. Tenker at urinen nok var litt for utvannet og har vært litt for kort tid i blæra til å få et ordentlig utslag med strimmeltestene. Har også en mistanke om at det bare er to dager siden egget festet seg, selv om jeg er 13 dpo, fordi jeg hadde en skikkelig tempdipp 11 dpo kombinert med kraftige smerter nederst i mage og rygg. Så - hvilken test er mest sensitiv? Jeg vet jo at det bare er å vente noen dager og se, men det vil jeg ikke, jeg vil ha et klart svar nå, siden jeg har fått disse ekstremt svake strekene og tror jeg er gravid. Anonymous poster hash: 465d8...afd
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #2 Skrevet 13. mars 2017 Vent til du skal ha mensen, og da tester du deg! Hvorfor så hast med å teste? Anonymous poster hash: 89e47...101
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #3 Skrevet 13. mars 2017 Vent til du skal ha mensen, og da tester du deg! Hvorfor så hast med å teste? Anonymous poster hash: 89e47...101 Fordi jeg så veldig gjerne vil være gravid og vite det. Anonymous poster hash: 465d8...afd
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #4 Skrevet 13. mars 2017 Fordi jeg så veldig gjerne vil være gravid og vite det. Anonymous poster hash: 465d8...afd ...og fordi det finnes tester som er mer sensitive enn billigstrimlene. CB plus viser at jeg er gravid! :-D Anonymous poster hash: 465d8...afd
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #5 Skrevet 13. mars 2017 Gratulerer! Anonymous poster hash: 5431a...bf5
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #6 Skrevet 13. mars 2017 Gratulerer! Anonymous poster hash: 5431a...bf5 Tusen takk! :-) Anonymous poster hash: 465d8...afd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå