Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff tar meg selv i å være så sjalu. Kommentere hver eneste dame på TV og overalt. Uansett om hun er litt vakker eller ikke. Eller veldig vakker da blir jeg bare helt stille. Orker ikke være sånn her. Jeg er veldig vakker selv men sliter kanskje med selvbilde jeg da. Ikke vet jeg. Blir liksom ikke usikker på meg selv men på om mannen min sammenligner meg med de. Noen som har noen råd til hvordan jeg skal klare å holde kjeft. Han kommenterer aldri menn. Selv om det er fine menn. Han ser også veldig bra ut.

Anonymous poster hash: cea17...b8f

Videoannonse
Annonse
Gjest FSMEFF
Skrevet

Uff. Kanskje du heller kan skryte av disse. Det gir ihvertall meg veldig godt selvbilde å skryte av andre. Si det du mener gir alltid mer kreditt. Du blir vakker innvendig (det betyr mest) og du blir enda vakrere utvendig  :dagens-rose:

Det må være oppriktig. 

Skrevet

Du virker veldig overfladisk på det du skriver her.

Hadde du hatt et godt selvbilde og ikke vært usikker på deg selv, da hadde du ikke følt som du gjør.

Hva er hensikten din med å kommentere alle andre damer? Fordi du ønsker en bekreftelse på at du selv er bra nok!

Men mannen din kan aldri vinne. Om han ser på damene du kommenterer vil du lure på om han egentlig er ærlig når han sier du er bedre. Så selv om han er ærlig med deg, så vil han tape uansett. Og om han ser en dame som han mener ser bedre ut enn deg, da må han lyve, for du tror at han ikke kan mene det uten å mene at du ikke er god nok.

Prøv kognitiv terapi eller psykolog, jobb med ditt eget selvbilde. Du risikerer å ødelegge forholdet ditt med sjalusien din. Og sjalusien din kommer kun fordi du ikke har det bra med deg selv og ditt eget selvbilde.

(jeg tar da for gitt at mannen din ikke har gjort noe som kan være en god grunn til sjalusi, f.eks. utroskap eller åpenlyst flørtet med andre damer foran deg).

Dette problemet er ditt.

Anonymous poster hash: 970e6...22b
Skrevet

Men er så redd for at han da blir mer interessert i de. Det er absolutt ikke meg å skryte av andre sånn. Bedre å bare ikke si noe. Men klarer ikke det. Kanskje han ikke ser den skeive nesen kanskje han bare ser det som er pent. Uff. Sitter faktisk på badet nå får det var et program med fine damer som han ville se og jeg orker ikke å sitte å kommentere

Så da gikk jeg å satt meg her. Uff

Skrevet

Men han vet ikke han jeg sitter her for det. Han tror vel jeg gjør nummer to. Haha

Skrevet

Vi har vært samme i ni år. Han har gjort dumme ting og sagt dumme ting men aldri vært utro eller flørtet med andre som jeg vet. Men man vet aldri. Jeg er ikke den som spør ut og er ikke åpentlyst sjalu annet enn at jeg kommentere når jeg ser andre fine jenter. Men ikke alltid da heller. Bare at dette spiser meg litt opp fra innsiden.

Gjest FSMEFF
Skrevet

Men er så redd for at han da blir mer interessert i de. Det er absolutt ikke meg å skryte av andre sånn. Bedre å bare ikke si noe. Men klarer ikke det. Kanskje han ikke ser den skeive nesen kanskje han bare ser det som er pent. Uff. Sitter faktisk på badet nå får det var et program med fine damer som han ville se og jeg orker ikke å sitte å kommentere

Så da gikk jeg å satt meg her. Uff

Er han så bra at han kan få alle de fine på tv? Kanskje finne en mann ingen andre vil ha? :blomst:

Gjest FSMEFF
Skrevet

Vi har vært samme i ni år. Han har gjort dumme ting og sagt dumme ting men aldri vært utro eller flørtet med andre som jeg vet. Men man vet aldri. Jeg er ikke den som spør ut og er ikke åpentlyst sjalu annet enn at jeg kommentere når jeg ser andre fine jenter. Men ikke alltid da heller. Bare at dette spiser meg litt opp fra innsiden.

Har du tenkt på at det vakre kommer fra innsiden? Dersom jeg ser en flott mann eller flott kvinne, så kan det være at det som kommer ut av munnen slår ihjæl den flotte utsiden. Men dersom jeg ser en middelmådig kvinne/mann eller enda lengre nede, si vakre ord, så blir jeg forelsket i personen om du skjønner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...