Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #1 Skrevet 12. mars 2017 Hjelp! Det er så j.... vondt! Tips? Anonymous poster hash: 05a1e...f9e
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #2 Skrevet 12. mars 2017 Dessverre ikke så mange gode råd. Må bli å få tak i smertestillende. Anonymous poster hash: fbac8...ad3
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #3 Skrevet 12. mars 2017 Hold deg i ro! Spis smertestillende, og få deg sykemelding. ( hilsen ei som ikke holdt seg i ro og har prolaps på 8. året !!! ) Anonymous poster hash: c2b53...85a
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #4 Skrevet 12. mars 2017 Hvis du får problemer med å tisse må du komme deg på legevakten så fort som mulig! Ellers må du bare ta det med ro, gå litt når de verste smertene har gitt seg. Ta smertestillende Anonymous poster hash: 97c94...bad
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #5 Skrevet 12. mars 2017 Hold deg i ro! Spis smertestillende, og få deg sykemelding. ( hilsen ei som ikke holdt seg i ro og har prolaps på 8. året !!! ) Anonymous poster hash: c2b53...85a Ingen grunn til å holde seg i ro. Anonymous poster hash: fbac8...ad3
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #7 Skrevet 12. mars 2017 Ingen grunn til å holde seg i ro. Anonymous poster hash: fbac8...ad3 I byrjinga er det liksom ikkje eit val ein tek om å holde seg i ro, når ein må ha folk til å hjelpe seg for å kome seg på do. Etterkvart er det lurt å gå tur i ulendt terreng osb. Men ikkje løfte, stå lenge på hardt underlag osb. Anonymous poster hash: a1074...f2a
amandine Skrevet 12. mars 2017 #8 Skrevet 12. mars 2017 Få deg smertestillende som voltaren eller vimovo, og hold deg i ro i starten. Begynn å bevege deg så fort du kan. Bruk gjerne krykker. Og ikke gå til kiropraktor. Det er som et sår som må gro først, så trene etterpå. Og lege asap om du ikke får tisset. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #9 Skrevet 12. mars 2017 Takk! Jeg har fått paralgin forte og voltaren, men det hjelper fader ikke. Nå er det ikke spørsmål om å bevege seg nei, jeg planlegger toalettur i en time. Fy faen! Det er værre enn å føde! Anonymous poster hash: 05a1e...f9e
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #10 Skrevet 12. mars 2017 Takk! Jeg har fått paralgin forte og voltaren, men det hjelper fader ikke. Nå er det ikke spørsmål om å bevege seg nei, jeg planlegger toalettur i en time. Fy faen! Det er værre enn å føde! Anonymous poster hash: 05a1e...f9e I tablett-form? Jeg pleier få voltaren og petidin injeksjon når prolapsene slår seg vrang her. Pf hjelper lite mot disse smertene :/ Føler med deg og håper det blir bedre snart! 💐 Anonymous poster hash: b188f...e2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå