Gå til innhold

Lillego

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd?

Hvordan er bleiene sammenlignet med REMA sine?

Når jeg hører reklamen så får jeg et inntrykk av at de ikke er av de beste og det fordi de bruker ordene på høyde med...

Anonymous poster hash: 893cd...094

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker Rema sine best. Synes Lillego, Libero og Pampers har en ekkel kjemisk lukt.

Anonymous poster hash: 843d1...709

Skrevet

Synes også de luktet da vi åpnet pakken. Men eldstemann er kresen på bleier, vil ikke ha Coop, libero og Pampers. Bare rema, men han godtok disse også faktisk:) håper å slippe innom rema bare for bleier fremover (handler alt annet på kiwi)

Skrevet

Synes designet til Lillego hadde et skikkelig Gran Canaria preg faktisk, så det overrasker meg ikke om de stinker kjemikalier

Anonymous poster hash: 776f0...db6

Skrevet

Synes også at designet kunne vært bedre. Eldstemann her var helt overbevist om at disse "rosa bleiene" måtte være lillesøster sine. Kunne valgt noe litt mer kjønnsnøytralt (ikke at vi foreldre bygger opp under gutte og jentefarger, men de plukker jo opp noen ting i bhg fordet).

Skrevet

Av alle ting man kan spare penger på så synes jeg ikke bleier er en av de. Hvis man har prøvd alt og billigvarianten er det som fungerer best så kan jeg forstå det, men vi kjøper Libero touch og kun det. Har prøvd alle andre varianter, men den er og blir best. Tenker at det alltid er en grunn til at billigbleier er billige. Kjøder stort sett brukt av både utstyr og klær, men når det kommer til bleier så synes jeg barnet fortjener det beste. Og med Kiwis bleieavtale så er det jo helt greit.

Anonymous poster hash: 7ba6c...d74

Skrevet

Forskjell fra barn til barn.

Her er det eneste bleiemerket vi ikke kan bruke Libero.

Anonymous poster hash: 32588...b0e

Skrevet

Å gud, jeg trodde det var navn på et barn😂

Skrevet

Av alle ting man kan spare penger på så synes jeg ikke bleier er en av de. Hvis man har prøvd alt og billigvarianten er det som fungerer best så kan jeg forstå det, men vi kjøper Libero touch og kun det. Har prøvd alle andre varianter, men den er og blir best. Tenker at det alltid er en grunn til at billigbleier er billige. Kjøder stort sett brukt av både utstyr og klær, men når det kommer til bleier så synes jeg barnet fortjener det beste. Og med Kiwis bleieavtale så er det jo helt greit.

Anonymous poster hash: 7ba6c...d74

Ja, de er billige fordi de er sterkt underpriset. Kjedene bruker dem for å lokke til seg barnefamilier.

Akkurat like bra, og i motsetning til Pampers uten kjemikalier.

Anonymous poster hash: cd870...6d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...