Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #1 Skrevet 12. mars 2017 To voksne og to barn (11 og 6 år) Jeg har tidligere tenkt at syden på sommeren ikke passer oss, men nå har jeg plutselig forandret mening. Det blir 1-2 uker helt i slutten av juni eller begynnelsen av juli. Vi har vært en gang på Gran Canaria, men ellers er jeg helt blank... Noen som vil være så snill å komme med en anbefaling. Jeg har virkelig ikke peiling. Ønsker sol (ikke altfor varmt), masse bading (badeland eller lignende) og ikke altfor lang flytur! (Og vil jo gjerne ha det så rimelig som mulig, selv om jeg skjønner at det nok blir dyrt...) Jeg kikker og kikker, men vet jo ikke hva jeg skal kikke på/etter😃😃😃 Vil jo gjerne ha en "garanti" for at det er bra der!! (Har hørt så mange bli skuffa, og kommet til kakkelakker osv) Anonymous poster hash: e737f...e89
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #2 Skrevet 12. mars 2017 Ingen? 🙈 Anonymous poster hash: e737f...e89
Gjest Skrevet 12. mars 2017 #3 Skrevet 12. mars 2017 Skiatos ( Ving) Rhodos ( mange reisearrangører) Stoupia Pelopones ( Apollo) Thassos ( Ving) Disse stedene ligger ca 3.30 til 4 timer fra Gardermoen. Har til gode ennå å finne kakerlakker, selv på 2* hotell. Ikke la mat ligge fremme feks.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #4 Skrevet 12. mars 2017 Takk for svar! Skal sjekke ut dette👍 Anonymous poster hash: e737f...e89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå