Gå til innhold

Hva tenker du om dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff en kjekk fyr for noen dager siden, vi var ute da og hadde det utrolig koselig. Ble litt mye øl osv men vi koste oss og jeg synes kjemien var kjempebra. Så drar han hjem fordi han føler seg dårlig, så fikk jeg en melding da etterpå at han synes det var veldig koselig og hadde det fint. Men jeg tenker at han bare lot som han var dårlig for å dra hjem? Han spanderte hele kvelden, men kanskje han ble litt vel brisen og dårlig?



Anonymous poster hash: ecc9f...3e1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han ble sannsynligvis dårlig.

 

Anonymous poster hash: 4089e...12c

Skrevet

Hvorfor kan han ikke hatt det koselig til tross for at han ble dårlig?

 

Om han løy om å bli dårlig for å slippe unna deg, tror jeg ikke han hadde sendt deg mld for å si til deg at han hdde hatt det fint 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...