Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #1 Skrevet 12. mars 2017 Traff en kjekk fyr for noen dager siden, vi var ute da og hadde det utrolig koselig. Ble litt mye øl osv men vi koste oss og jeg synes kjemien var kjempebra. Så drar han hjem fordi han føler seg dårlig, så fikk jeg en melding da etterpå at han synes det var veldig koselig og hadde det fint. Men jeg tenker at han bare lot som han var dårlig for å dra hjem? Han spanderte hele kvelden, men kanskje han ble litt vel brisen og dårlig? Anonymous poster hash: ecc9f...3e1
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #2 Skrevet 12. mars 2017 Han ble sannsynligvis dårlig. Anonymous poster hash: 4089e...12c
Nullstress;) Skrevet 12. mars 2017 #3 Skrevet 12. mars 2017 Hvorfor kan han ikke hatt det koselig til tross for at han ble dårlig? Om han løy om å bli dårlig for å slippe unna deg, tror jeg ikke han hadde sendt deg mld for å si til deg at han hdde hatt det fint 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå