Gå til innhold

Gjøre det slutt når man er psykisk nede ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så langt nede i kjelleren og skjedd mye traumatisk i hele livet mitt, samt mye i 2016 som jeg tydeligvis ikke har fått sorga ferdig....

Er sammen med en herlig mann. Ingen barn. Har i flere uker vurdert å gjøre det slutt med han fordi han ikke fortjener å bli dratt med i dragsuget. 
Orker nesten ikke være med meg selv, og da sier det seg selv at jeg er mye sur mot han. Uten grunn :( 

Vil gjerne være sammen med han. Men ikke nå. Ikke så langt nede. 

Har sagt til han at jeg ikke forventer at han venter på meg...... 

Noen som har gjort det slutt i lignende situasjoner? Blitt bedre, for så å evt. bli sammen igjen??

Anonymous poster hash: 3d80c...2b5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke tillate han å være der for deg?

En kjæreste er ikke bare på gode dager.

Hva sier han da?

Håper du får god hjelp, det er lys der fremme❤️

Skrevet

Vi har gått i gjennom mye på disse 5 årene, så han har vært her mye for meg. Støtta meg mye. Men nå er det kommet til den tiden at hele livet mitt har slått meg i ansiktet. 

Jeg vet ikke hvorfor, men er så usikker. Vil ikke dra han med meg i det her, han fortjener det ikke. Er som sagt mye sur, deppa, liker ikke nærhet og blir irritert for den minste ting han sier eller gjør :(

Han vil være sammen med meg, komme ut av det sammen. At han ikke tror det blir bedre av å gjøre det slutt...

Takk <3

Skrevet

Det hørtes slitsomt ut å leve med deg ja. Kanskje du er blitt et slags "prosjekt", han skal prøve å "redde deg". Når ting en gang blir bra igjen, så kan han finne deg kjedelig...!

Skrevet

Du har sikkert rett.

Skrevet

Ikke gjør det slutt.du kommer aldri til å tilgi deg selv.

Jeg tenker sånn som deg. Syns synd på mannen min som er sammen med meg. Men vet du.. si det rett ut hvordan du tenker! Snakk om det. Han vil ha deg. Du fortjener det.

Anonymous poster hash: f9abb...a0e

Skrevet

Typiske tanker når man er deprimert. Jeg hadde en periode der jeg ønsket å flytte fra familien fordi jeg tenkte at de har det bedre uten meg. Det går over. La kjæresten din være der for deg i denne tiden.

Anonymous poster hash: 25b1f...d2b

Skrevet

Man bør aldri gjøre store forandringer i livet sitt når man er langt nede. Sørg for å få hjelp. Når du får det bedre vil han også få det bedre. Lykke til!

Anonymous poster hash: 17a04...0af
Skrevet

Jeg gjorde det slutt med xen min for 8 år siden fordi jeg var deprimert. Angret som en hund i ettertid. Det er det dummeste valget jeg noen gang har tatt. Jeg gikk på medisiner som gjorde meg veldig likegyldig til alt og jeg følte veldig lite for alt og alle den tiden jeg gikk på de. Depresjonen varte rundt 9 mnd.

Nå gjør mannen min det samme mot meg. Han forlater meg og de tre barna våre. Han er veldig deprimert og muligens en personlighetsforstyrrelse. Han har vært veldig vanskelig å leve med og spesielt det siste året har vært veldig tøft. Jeg er enig med han i at det beste er å flytte fra hverandre, men jeg er ganske sikker på at han en dag vil angre på valget sitt, når han kommer til seg selv.

Snakk med mannen din, men ikke gjør det slutt.

Anonymous poster hash: dc3c6...338

Skrevet

Ikke gjør det slutt, HI!

Skaff deg hjelp selv, om du ikke allerede har hjelp av psykolog.

Det er nr. en!

Så foreslår du for mannen at dere kan ta noen timer i parterapi. Det kan være godt for dere begge to. Ikke fordi forholdet er dårlig - for det er det jo ikke, men for at dere lettere kan snakke om hvordan dere har det i forholdet og hva dere kan gjøre begge to for å gjøre det beste ut av det fremover.

Jeg tror du vil angre og få det verre om du slår opp med ham av den grunnen du nå oppgir :/

Anonymous poster hash: 69b6d...15c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...