Gå til innhold

Andre som tenker ha konformasjon hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har stort hus og jeg ser ikke poenget med å leie et lokale. Sønnen min gir uttrykk for at han syns det er litt kjipt fordi alle andre skal leie lokale. Jeg tenker det er koseliger å ha det hjemme.

Anonymous poster hash: 00275...17a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min konfirmasjon ble holdt hjemme og det ble gjort veldig fint.

Nå er det noen år til mine barn når den alderen så jeg har ikke helt oversikt enda, men om vi får plass så blir det holdt hjemme.

Anonymous poster hash: 72ab0...cb6

Skrevet

Jeg foretrekker konfirmasjon hjemme hos folk. Hyggelig å kunne snakke med folk i ulike rom..fremfor å bli sittende ved langbord hele feiringen

Anonymous poster hash: 16753...a07

Skrevet

Jeg hadde konfirmasjon hjemme for eldstesønnen i fjor, og skal ha det for nestemann til neste år. Vi har også stort hus, og ikke så altfor stor familie. 

Her synes ungdommene selv også at det er greit å ha det hjemme da, mange som har det her. Da vi hadde konfirmasjon i fjor var  det konfirmasjonsfest i tre hus i denne gata (klassevenner at sønnen min som også hadde det hjemme)

Anonymous poster hash: 3883c...64c
Skrevet

Får jeg bygd på til da, så absolutt. Ellers har vi dessverre litt liten plass. Orker ikke løsning med telt i hagen som jeg ser mange rundt her har, for det blir mye ekstrajobb og noe shitt om været er dårlig.

Anonymous poster hash: e6a94...ca8

Skrevet

Har fortstt et lønnlig håp om å unngå konfirmasjon, det har gått bra så langt, men om resterende unger er avvikende så blir det hjemme, ja. 20-30 gjester.

Skrevet

Liker best konfirmasjon hjemme, men har ikke plass. Selv om huset har middels størrelse er ikke stua stor nok til å huse hele nærslekta.

Anonymous poster hash: 7df90...f1d

Skrevet

Jeg tror alle konfirmasjoner jeg har vært i, minst 20, har vært hjemme hos konfirmanten eller hos familie.

Anonymous poster hash: 896f0...ecd

Skrevet

Jeg kan ikke ha hjemme fordi jeg bor i liten leilighet, men dere som faktisk har plass nok så er det da veldig greit å ha det hjemme? Ville ignorert konfirmantens ønske om lokale jeg altså i deres tilfelle.

Skrevet

Vi hadde konfirmasjonen til eldste her hjemme. Aldri mer sier nå jeg. Så mye styr både i forkant og etterkant med både vasking, ommøblering, pynting, rydding osv. Til de neste tre kommer jeg garantert til å leie lokale.

Skrevet

Vi hadde konfirmasjonen til eldste her hjemme. Aldri mer sier nå jeg. Så mye styr både i forkant og etterkant med både vasking, ommøblering, pynting, rydding osv. Til de neste tre kommer jeg garantert til å leie lokale.

Det er da ikke værre enn til andre større selskaper. Litt jobb selvfølgelig, men med mindre du legger opp til en veldig arbeidskrevende meny gjør dere lett forberedelsene en helg før og får huset tilbake i vanlig bruk igjen med en kvelds arbeid.

Anonymous poster hash: 896f0...ecd

Skrevet

Jeg har vært i to konfirmasjoner i voksen alder. Den ene var i skikkelig festlokale, og minnet egentlig om et bryllup. Vakkert, absolutt, men alt for stivt etter min mening. Og alle satt liksom pal på plassen sin hele tiden. Det andre var hjemme. Relativt lite hus, men bord var plassert rundt der det fikk plass. Hele sofaen var båret ut. Det var skikkelig koselig, og mye mer sirkulasjon så man fikk pratet litt med noen og enhver. Så har man jo også mellomtingen, der man leier feks et bygdehus eller sfo-lokale. Uansett, hadde jeg hatt plass nok, så ville jeg nok valgt å ha det hjemme. 

Anonymous poster hash: 38586...036

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...