Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #1 Skrevet 12. mars 2017 Sønnen min har bestilt sjokoladekake med fondant rundt til bursdagen sin neste søndag. Han vil ha sjokoladekake med smørkrem inne. Han vil ha Minecraft bomba som kake,men kan jeg lage den dagem før? Holder fondanten seg godt over natta? Og hvordan burde jeg oppbevare den da? Første kaka jeg skal lage med fondant så er helt grønn på det området. Anonymous poster hash: 52cdd...871
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #2 Skrevet 12. mars 2017 Jeg har laget sjokoladekake med smørkrem og mmf på dager før flere ganger, det har gått helt fint. Setter den i matkjelleren med plast rundt. Anonymous poster hash: fd6d7...246
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #3 Skrevet 12. mars 2017 Jeg gjorde det til min sønns bursdag. Kaka ble faktisk enda litt saftigere enn ellers, vil tro kremen trakk litt ekstra inn i bunnen. Sett den i kjøleskap bare (vi brukte sånn kaketine eller hva det heter..) Anonymous poster hash: 0b875...0b5
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #4 Skrevet 12. mars 2017 Helt innafor å lage dagen før. Da får kaka "satt seg" og er om mulig enda bedre dagen etter. Lykke til! Anonymous poster hash: 6a683...e19
Anonym bruker... Skrevet 12. mars 2017 #5 Skrevet 12. mars 2017 Da lager jeg den på lørdag må nok bare ett par langpanner for og få høyden på kaka så. Takk for svar HI
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #6 Skrevet 12. mars 2017 Bare et lite tips fra en som har fått servert en slik bombe-kake. Søsteren min laget den slik som du beskriver, og det ble enormt mye kake! Den veide et tonn og ble selvsagt aldri spist opp. Hun sa at om hun skulle lage en lik igjen, så hadde hun laget en slags form til å ha inni og montert kakebunnen rundt den. Jeg vet ikke om hun tenkte isopor, papp eller hva, men hun ville ihvertfall ikke lage den kun av tre langpannekaker, eller hvor mye hun brukte. Lykke til, den gjør nok stor lykke uansett. Anonymous poster hash: c98ac...51b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå